نماینده مجلس: به جای دادن ارز مسافرتی به مسافران مشهد کمک کنید نماینده مجلس: به جای دادن ارز مسافرتی به مسافران مشهد کمک کنید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نماینده مجلس: به جای دادن ارز مسافرتی به مسافران مشهد کمک کنید

نماینده مجلس: به جای دادن ارز مسافرتی به مسافران مشهد کمک کنید

روزنامه اصولگرای صبح نو نوشت: مهرداد لاهوتی عضو کمیسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و مناطق آزاد مجلس می‌گوید: «الان دولت برای کسانی که قصد مسافرت خارجی را دارند یارانه می‌دهد، قیمت ارز در بازار فرض کنید پنج هزارتومان است. دولت ۴۰۰۰ تومان می‌دهد و دولت این ارز را به کسی که به خارج می‌رود، پرداخت می‌کند.

او ادامه می‌دهد: «باید ارائه ارز مسافرتی دسته‌بندی شود، برخی بیمار دارند، برخی دانشجو هستند و و ضرورت‌هایی برای رفتن وجود دارد که اجتناب‌ناپذیر است اما مسافرت‌هایی هم هست که طرف فقط برای تفریح می‌رود، باید این مسافرت‌ها را تفکیک کنیم، اینکه کسی می‌تواند مسافرت تفریحی برود و در بهترین هتل‌های کشورهای دیگر به تفریح بگذراند باید ارز مسافرتی و یارانه‌ای بگیرد؟

نماینده مجلس: به جای ارز مسافرتی به مسافران مشهد کمک کنید

لاهوتی با اشاره به اینکه در سال ۱۰ میلیون نفر از کشور خارج می‌شوند؛ اظهار می‌دارد: «اگر بخواهیم به همه این‌ها ارز مسافرتی بدهیم چیزی حدود ۲۰ میلیارد دلار نیاز داریم که این عدد کوچکی نیست، آیا ما در مسافرت‌های داخلی هم این کار را کرده‌ایم. ما می‌گوییم که جزو ۱۰ کشور برتر دنیا از نظر گردشگری هستیم چرا این یارانه را در داخل کشور خرج نکنیم.

وی گفت: به‌عنوان مثال باید بگوییم کسی که می‌خواهد به مشهد برود امتیازاتی دریافت می‌کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کنایه ارزشی‌ها به پاسپورت آمریکایی باران کوثری

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *