نماینده مجلس: تضعیف دولت، حرام است نماینده مجلس: تضعیف دولت، حرام است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نماینده مجلس: تضعیف دولت، حرام است

نماینده مجلس: تضعیف دولت، حرام است

خبرگزاری ایرنا: عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: امروز روز همدلی، اتحاد و انسجام است و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب هر گونه تضعیف دولت حرام است و ما باید با اتحاد و همدلی پشتیبان دولت باشیم.

ابوالفضل حسن بیگی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اظهار داشت: در طی ۴۰ سال گذشته برای ملت ایران هویدا و آشکار شده که بیگانگان همواره به دنبال دو هدف تجزیه جمهوری اسلامی و ساقط کردن نظام اسلامی بودند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکردند.

نماینده مردم دامغان در مجلس افزود: آمریکایی ها از گذشته معتقد بودند که حضور و وجود ایران امکان ادامه حیات برای آمریکایی ها در خاورمیانه را فراهم نمی کند از این رو همواره با برخوردهای خصمانه خود و اقدامات براندازانه تلاش کردند نظام اسلامی را از بین ببرند.

حسن بیگی ادامه داد: با هوشیاری ملت و درایت شخص امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب این امکان برای دشمنان به وجود نیامد، آنان تلاش کردند جنگ، کودتا و اغتشاشات و هزاران توطئه را در طول این سال ها به مردم ایران تحمیل کنند ولی در همه زمینه ها شکست خوردند و به اهداف خود نرسیدند نهایتا نتانیاهو زمانی که اسرائیل را در خطر دید به سازمان ملل رفت و از آنان خواست مانع رسیدن ایران به اهداف هسته ای شوند و اعلام کرد که اگر ایران به اهداف هسته ای خود برسد اسرائیل نابود می شود.

وی تاکید کرد: در ادامه آنان با کمک اوباما موضوع برجام را مطرح کردند و تصورشان این بود که با برجام می توانند بر جمهوری اسلامی ایران پیروز شوند ولی نهایتا در برجام هم متوجه شدند که ایران به پیروزی رسیده و اهدافشان محقق نشده است از این رو از برجام خارج شدند.

حتما بخوانید:  دستگیری عاملان اهانت به پرچم کشور در اهواز

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکایی ها در برجام احساس کردند که منزوی شدند، پس از برجام خارج شدند، زیرا نمی خواستند برجام به نفع ایران باشد.

حسنن بیگی ادامه داد: ترامپ به این جمع بندی رسیده هر اقدامی که آمریکا در این سال ها انجام داده به نفع ایران بوده لذا توطئه جدیدی ایجاد کرده که یکی از این توطئه ها اختلاف بین قواست، دوم این که با فشار قیمت ارز می خواهند مردم را ناراضی کنند، هدف سوم این که تلاش دارند جریان دو قطبی در خاورمیانه به سرکردگی عربستان به وجود آورند.

وی تصریح کرد: امروز مزدوران داخلی در دو جبهه خرابکاری می کنند، با جنگ روانی به دنبال تضعیف دولت هستند و می خواهند شکاف بین دولت، مجلس و قوه قضاییه و مردم ایجاد کنند، دولت با تمام وجود وارد صحنه شده و تلاش خود را کرده است.

وی ادامه داد: بیگانگان تلاش کردند قیمت ارز را به۱۰ هزار تومان برساند ولی اقدامات دولت از جمله دو نرخی کردن نرخ ارز مانع این اقدامات آنان شد.

حسن بیگی گفت: امروز روزی نیست که بخواهیم جنگ احزاب به راه بیندازیم، آمریکا امروز به دنبال جنگ اقتصادی با ایران است. آنان به دلیل آن که نتوانستند در هشت سال جنگ تحمیلی و داعش پیروز شوند امروز به جنگ اقتصادی روی آورده اند.

وی با تاکید بر این که امروز نیاز به وحدت همه جانبه در کشور داریم ، گفت: امروز روز مقابله حزبی جریانات داخلی نیست . طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، سران سه قوه، جلسات مشترک را برای حل مشکلات اقتصادی تشکیل داده اند، باید با اتحاد و همدلی پشتیبان دولت باشیم و راه سیاست خصمانه علیه دولت را ببندیم، هر نوع تضعیف دولت بر اساس تاکیدات رهبری حرام است زیرا امروز روز همدلی، وحدت و همگرایی و با سیاست های خصمانه آمریکاست.

حتما بخوانید:  حذف رئال، فینال لیگ قهرمانان را تمام انگلیسی کرد

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه روز گذشته در جمع نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: هدف دشمن نه نظام جمهوری اسلامی و نه دولت روحانی، بلکه ایران است. این ایران است که مانع بعضی اهداف و تمایلات است . می خواهند ایران را نابود کنند.

وی اظهار داشت: ما در ایران از اصولگرا و اصلاح طلب، بی خط، مخالف جمهوری اسلامی و مخالف دولت، همه در یک کشتی نشسته ایم.

وزیر امور خارجه اضافه کرد: خیال نکنیم اگر روحانی رفت یک اصولگرا موفق می شود و خیال نکنند بعضی ها اگر جمهوری اسلامی رفت آنها می آیند.

ظریف تصریح کرد: امروز ایران با این وضعیت جغرافیایی و موجودیت عظیم و پرافتخار تاریخی و با این مردم، توانمندی و ذخایر و آینده درخشان هدف است و ما همه با هم این هدف را ناکام می کنیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *