نماینده مجلس: «فقط روسیه»، شعار امروز شده! نماینده مجلس: «فقط روسیه»، شعار امروز شده! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نماینده مجلس: «فقط روسیه»، شعار امروز شده!

نماینده مجلس: «فقط روسیه»، شعار امروز شده!

خبرگزاری ایلنا: غلامرضا حیدری درخصوص عملکرد دولت دوازدهم و ناامیدی مردم از عدم انطباق عملکرد روحانی با وعده‌هایش، اظهار داشت: در ساختار قدرت جمهوری اسلامی، دولت بخشی از حاکمیت است، اختیارات اصلی هم با دولت نیست. بنابراین وقتی دولت را نقد می‌کنیم باید به اندازه اختیارات آن نقد کنیم.

وی افزود: به عنوان مثال درحال حاضر یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه کشور و رونق کسب و کار، بحث روابط خارجی است. در بحث سیاست خارجی هم سیاست‌های کلان در دست دولت نیست. وقتی در مسائل رویکرد تعامل منفی داریم، دولت هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

نماینده مجلس: «فقط روسیه»، شعار امروز شده!

نماینده مردم تهران ری و شمیرانات با بیان اینکه کشور در مقطعی از شعار نه شرقی و نه غربی عبور کرد اما درحال حاضر فقط به شرق و آن هم روسیه می‌پردازد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور فقط شعار شرقی آن هم روسی دارد.

وی تصریح کرد: منافع ملی ایجاب کرد به همان اندازه که با شرق تعامل داریم، با غرب هم داشته باشیم؛ چراکه منافع ملی ما تحت حفظ این تعامل بود.

حیدری با اشاره به اینکه وقتی تعاملات با غرب شکسته می‌شود دولت هم خواسته و ناخواسته تحت تاثیر قرار می‌گیرد، گفت: بخش مهمی از شعارهای انتخاباتی روحانی بر اساس تعامل مثبت و مذاکره با غرب بود، مردم هم با انتخاب این رویکرد به او رای دادند اما روحانی در عمل اختیاری نداشته است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه در بخش دیگر ماجرا هم روحانی به وعده‌های انتخاباتی خود به طور کامل عمل نکرد، افزود: یکی از مهم‌ترین وعده‌های روحانی رفع حصر بود که عملا چیزی ندیدیم و حتی وقتی به کمیته رفع حصر برای دیدار اختصاص ندادند، درصورتی که به روسای دیگر قوا وقت ملاقات دادند.

حتما بخوانید:  اتفاق تلخ در هرمزگان بابت مصرف مشروبات الکی

حیدری تصریح کرد: شاید روحانی یادش رفته اکثریت کسانی که به او رای دادند، باتوجه به وعده‌های او رای خود را به صندوق ریختند و بخش عظیمی از آنها هم اصلاح‌طلبان بودند که رویکردها و شعارهای انتخاباتی او را حمایت کردند، اما روحانی هیچ‌گونه عمل اصلاح‌طلبانه‌ای تا به حال در دولت خود نداشته است. آیا روحانی آگاهانه با این تناقض رفتار کرد؟ نمی‌توان قضاوت کرد.

وی با اشاره به قیمت نامتعادل اکثر اجناس در بازار خاطرنشان کرد: معیشت مردم به خطر افتاده و قیمت‌ها روزانه در حال تغییر است، اما از بانک مرکزی و سیستم اقتصادی دولت چه عملکرد مثبتی دیدیدم؟

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *