نمکی: تمهیدات ما نبود، روزی ۱۳۰۰ کشته می‌دادیم نمکی: تمهیدات ما نبود، روزی ۱۳۰۰ کشته می‌دادیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نمکی: تمهیدات ما نبود، روزی ۱۳۰۰ کشته می‌دادیم

نمکی: تمهیدات ما نبود، روزی ۱۳۰۰ کشته می‌دادیم

ایسنا: وزیر بهداشت گفت: خوشحالم برادری که به جای من معرفی شد برادری است که جبهه و جنگ و بسیجی را می شناسد، عزیزی از جنس بسیج و اعتقادات بسیجی است.

وزیر بهداشت: خوشحالم جانشین من بسیجی است

 دکتر سعید نمکی:

* تاریخ قضاوت خواهد کرد آنهایی که قصد داشتند شیوه زیستن افغانستان، پاکستان و هند را تحمیل کنند و ادعای آمار سوئیس، انگلیس، فرانسه و آمریکا را از ما داشتند، عده ای ما را با کشورهای اروپایی که در اوج برخورداری از همه امکانات هستند، مقایسه و سپس مواخذه می کنند که چرا تعداد مرگهای ما در این حد است و از آن طرف وقتی ما برای اجرای پروتکل ها ایستادگی می کنیم انتظار دارند شبیه کشورهایی زندگی کنیم که اصلا پروتکل در آنجا معنایی ندارد.

* متاسفانه در طول هشت روز هزار و ۳۲ پرواز به این شهر در پیک کرونا از نقاط مختلف کشور و کشورهای همسایه بدون رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است؛ در هتل ها، بازارها و حرم مقدس دستورالعل ها رعایت نمی شوند؛ این در حالی است که کادر درمان و بسیج در کنار هم شبانه روز تلاش کردند و همچنان در جبهه مقابله با کرونا هستند اما عده ای کار را رها کرده اند، به همین دلیل ما در ته این رودخانه در حال جمع آوری جنازه هستیم. منصفانه نیست که عده ای با کبریت و بنزین در دست آتش بزنند و ما در کنار هم آتش نشانان مظلوم این سرزمین باشیم و همه از ما انتظار داشته باشند.

* اینکه چطور شد که این همدلی و وفاق باز هم به پیک دیگری کشیده شد و مرگ مردمان این سرزمین به بالای ۵۰۰ نفر رسید، همه را پیش بینی کرده بودم و همه را مکتوب و مرحله به مرحله نوشتم و آخرین نامه غیر محرمانه من نامه اخیرم به رهبر انقلاب بود که ایشان هم با حمایتی که دارند بلافاصله ارجاع فرمودند. از این عادی انگاری به غیر این نتیجه نمیشد انتظار داشت.

حتما بخوانید:  ماجرای زوج استرالیایی که در تهران بازداشت شدند

* من نمیگویم که دیگران نامردی می کنند دیگران هم شاید بیش از این بضاعت نداشتند؛ نمی خواهم کسی را متهم کنم . امروز ما در عرصه ای قرار گرفتیم که متاسفانه ویروس دلتا با قدرت سرایت چند برابر، افراد جوان را به مراتب بیشتر گرفتار می کند. من تاسف میخورم برای مرگ یک شهروند اما اگر برخی از تمهیدات ما نبود امروز باید شاهد مرگ های بالای ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ بودیم.

* افتخار می کنیم که در واکسیناسیون هم درکنار عزیزان بسیج هستیم، پس از مدت ها که دوست و دشمن ما را در تامین واکسن تنها گذاشتند. خود این مقوله هم گفتنی هایی دارد که اگر بگوییم بعضی از مناسبات خدشه وارد می شود. ۱۲۰میلیون واکسن تا مهر و آبان برنامه ریزی کردیم. خوشحالم برادری که به جای من معرفی شد برادری است که جبهه و جنگ و بسیجی را می شناسد، عزیزی از جنس بسیج و اعتقادات بسیجی است. بنده هم به عنوان یک سرباز همواره در خدمت نظام هستم و این خدمتگزاری تا آخرین نفس افتخار است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *