نمکی: هیچ کجای دنیا، رهبری به فرزانگی ما ندارد نمکی: هیچ کجای دنیا، رهبری به فرزانگی ما ندارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نمکی: هیچ کجای دنیا، رهبری به فرزانگی ما ندارد

نمکی: هیچ کجای دنیا، رهبری به فرزانگی ما ندارد

ایلنا: وزیر بهداشت گفت: هیچ جای دنیا هم رهبری به فرزانگی ما نداشت که در رعایت، هدایت و حمایت را تنها نگذاشت، در صورتی که رهبرهای سیاستمداران هیچ کجا چنین نبودند.

ش

«سعید نمکی»:

* هیچ کجای دنیا امام جمعه با یک پیغام نماز جمعه را تعطیل نمی‌کند ولی اینجا اتفاق افتاد، هیچ کجای دنیا حرم اهل بیت با یک تلفن بسته نمی‌شود، اما اینجا این کار را کردند.

* عزیزان توجه داشته باشید، همانطور که طاعون تکلیف جهان را متفاوت کرد، کرونا نیز به عنوان معیار و شاخصی بسیار تعیین کننده، قدرت مدیریت کشورها را در ایام کرونا و پسا کرونا نشان خواهد داد و دست‌های ایران تحریم شده را در بدترین شرایط و مظلومانه بسته بودند و به دروغ می‌گفتند که ما برای دارو و تجهیزات پزشکی محدودیتی قائل نیستیم.

* همه‌ی این موارد را یادداشت کردم و زمانیکه خواندید خواهید دید که ما چه روزهای مظلومانه‌ای را سپری کردیم و این ایام به مراتب سخت‌تر از روزهای دفاع مقدس بود چون ما در روزها دفاع مقدس کف خزانه‌ای، گردش مالی و فروش نفتی داشتیم اما در این ایام با خزانه‌ای تهی مواجه بودیم.

* ما در روزهای جنگ می‌توانسیتم چیزهایی را منتقل کنیم، اما در اینجا آنقدر هوشمندانه ما را قفل کرده بودند که یک ماسک یا گان نمی‌شد جابجا کرد و من بارها و بارها در خلوت خودم برای غربت و تنهایی و مظلومیت همکارانم گریستم.

* از پیک‌ ویروس انگلیسی نباید غافل شویم، باید دید که این ویروس چگونه در دو هفته‌ی اول، پر ابتلاترین کشورها که زیر ساخت‌های خوبی داشتند، دستانشان را در برابر ویروس بالا بردند.

حتما بخوانید:  و در کمال ناباوری، خودرو باز هم گران شد

* اما مردمی داریم که هیچ جای دنیا نیست، کسبه‌ایی را داشتیم که سه هفته در مغازه‌ها را با این همه مشکلات اقتصادی بستند، هیچ کجای دنیا امام جمعه با یک پیغام نماز جمعه را تعطیل نمی‌کند ولی اینجا اتفاق افتاد، هیچ کجای دنیا حرم اهل بیت با یک تلفن بسته نمی‌شود اما اینجا این کار را کردند.

* البته اشاره کردند که هیچ جای دنیا هم رهبری به فرزانگی ما نداشت که در رعایت، هدایت و حمایت را تنها نگذاشت، در صورتی که رهبرهای سیاستمداران هیچ کجا چنین نبودند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *