نوازندگان رشت؛ حمله خیابانی و ضد حمله مجازی نوازندگان رشت؛ حمله خیابانی و ضد حمله مجازی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / نوازندگان رشت؛ حمله خیابانی و ضد حمله مجازی

نوازندگان رشت؛ حمله خیابانی و ضد حمله مجازی

انتشار فیلم برخورد زننده با سه نوازنده خیابانی در محدوده میدان شهرداری رشت بازتاب گسترده ای در بین کاربران فضای مجازی، اهالی موسیقی و مسئولان را در پی داشته است.

در اولین واکنش لز سوی مسئولان، علی مقصودی، معاون خدمات شهری شهرداری رشت در گفت‌وگو با «صبا» اظهار کرد: برخورد با این سه نوازنده جوان از سوی ماموران شهرداری صورت نگرفته است و هیچ ارتباطی به شهرداری رشت ندارد.

میرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان رشت هم با اشاره به بازتاب گسترده فیلمی از برخوردی که اخیراً با سه جوان نوازنده خیابانی در محدوده میدان شهرداری (شهدای ذهاب) رشت صورت گرفته، ضمن تقبیح نحوه برخورد و نادرست خواندن آن به «برنا» گفت: به فرمانده نیروی انتظامی اعلام شد تا در مورد ابعاد ماجرا بررسی و متعاقباً پیگیری و اقدامات مقتضی در اسرع وقت صورت گیرد تا رفتار یک شخص موجب لطمه به زحمات و تلاش های مدبرانه و شبانه روزی فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی در سایر حوزه ها نشود.

همچنین، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان هم نسبت به نوع برخورد با چند جوان نوازنده در رشت واکنش نشان داد و از پیگیری معاونت جوانان در مورد وضعیت این جوانان خبر داد.

محمدمهدی تندگویان در گفت‌وگو با «ایسنا»، با بیان اینکه اگرچه در مورد موسیقی خیابانی قوانین متقنی وجود ندارد، گفت: با این وجود در مورد حقوق شهروندی و برخورد با مردم و شهروندان به اندازه کافی قانون درکشور وجود دارد. نیروی انتظامی یا هر نهاد دیگری در مورد موضوعات یا حتی تخلفات شهری مانند سد معبر و… نباید به این شکل با مردم برخورد کند.

حتما بخوانید:  ترامپ: کاش زودتر از برجام خارج می‌شدم

در ادامه برخی از هنرمندان و جهره های موسیقی از جمله رضا صادقی و محسن یگانه با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از نحوه برخورد با سه نوازنده خیابانی در رشت انتقاد کردند.

رضا صادقی

نوازنده

محسن یگانه

نوازنده

الهام شریفی، مجری و گوینده خبر هم از وقوع این حادثه این طور انتقاد کرد.

نوازنده

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی هم با انتشار پستی در فضای مجازی به نحوه برخورد با سه نوازنده خیابانی اینگونه واکنش نشان دادند

نوازنده

 

 

نوازنده

در ادامه ویدئویی از این حادثه را مشاهده می کنید

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *