هزاردستان چگونه بر شهرداری حکومت می‌کند؟ هزاردستان چگونه بر شهرداری حکومت می‌کند؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / هزاردستان چگونه بر شهرداری حکومت می‌کند؟

هزاردستان چگونه بر شهرداری حکومت می‌کند؟

برترین‌ها: با انتصاب مناف هاشمی به عنوان معاون شهرداری تهران، انتقادات فراوانی به حناچی وارد می‌شود تا جایی که شنیده شد شورای شهر قرار است او را برای توضیح درباره این تصمیمات به صحن دعوت کند.

فشار و انتقاداتی که بعید است موجب تغییر و اصلاحی شود؛ حناچی نشان داده که راهش را انتخاب کرده. این که او به عنوان شهردار منتخب شورای شهر اصلاح‌طلب، بدون مشکل به کارش ادامه می‌دهد، از سوی صدا و سیما و جناح مقابل فشاری متحمل نمی‌شود و چوب لای چرخش نمی‌گذارند، نشان می‌دهد لابی‌های لازم را انجام داده و به خوبی امتیازات مورد نظر‌ را به حریف داده و می‌دهد و در عوض روزهای کم‌دردسری‌ را در خیابان بهشت می‌گذراند.

اما یکی از جالب‌ترین انتقادات را رحمت‌اله حافظی عضو سابق شورای شهر تهران مطرح کرده. حافظی می‌نویسد: “معاونین قالیباف؛ یزدانی، امرودی، مناف هاشمی. معاونین حناچی؛ یزدانی، امرودی، مناف هاشمی. جای عیسی شریفی (قائم مقام اینک در زندان قالیباف) خالیست. با انتصاب مناف هاشمی مطمئن شدم که قالیباف هم مهره‌ای بیش نبود و هزاردستان بر شهرداری حکومت می‌کند.”

هزاردستان چگونه بر شهرداری حکومت می‌کند؟

عجیب نیست؟ این که دو شهردار از دو طیف سیاسی متضاد فقط از چند چهره محدود می‌توانند به عنوان معاونین خود استفاده کنند و تفاوتی با هم ندارند چه معنایی دارد؟ هزاردستان موردنظر حافظی کیست و چه قدرتی دارد که کسی جلودارش نیست؟

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  چند درصد از مخاطبان برترین‌ها عزادارِ کرونا شدند؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *