واکسن، آهن‌ربایی می‌کند؟ بشنو و باور نکن واکسن، آهن‌ربایی می‌کند؟ بشنو و باور نکن | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکسن، آهن‌ربایی می‌کند؟ بشنو و باور نکن

واکسن، آهن‌ربایی می‌کند؟ بشنو و باور نکن

برترین‌ها: استوری‌های قاسمخانی و کلی ویدئو و واکنش‌های مجازی به فرضیه آهن‌ربایی شدن بدن بعد از تزریق واکسن کرونا، سوژه اول ساعات گذشته است، در این جا چند واکنش کاربران ایرانی را که عمدتا از توئیتر هست، آورده‌ایم تا شاید جملگی کمی از این موج فیک و باطل رها شویم.

واکسن، آهن‌ربایی می‌کند؟ بشنو و باور نکن

* حسین کرمانپور که پزشک هم هست در توئیتر به کنایه نوشت:‏ و اما آنها که مدعی‌اند بعد از زدن ⁧‫#واکسن_کرونا‬⁩ بدنشان ⁧‫#آهنربا‬⁩ شده‌است، آگاه باشند که دیر به دیر حمام می‌روند یا کار روزانه‌شان، همراه با تعریق زیاد است! یک دوش گرم، کشیدن لیف و صابون و یا زدن یک شامپو معمولی، باعث خواهد شد کلید را درجیب بگذارند و قاشق را در جاقاشقی!

* کاربری به نام ایمان نوشت:‏ فقط اندکی دانش در مورد فیزیک و زیست‌شناسی لازمه تا به داستان آهن‌ربا و واکسن بخندید. ‏ماشالا همه‌تون هم تحصیل کرده‌اید

* شارلوت درونته هم نوشت:‏ به نظرم جهان به بودن اینایی که فک میکنن اگه واکسن بزنن آهنربا میشن احتیاجی نداره. مجبورشون نکنیم. بذاریم بمیرن

* هاکوناماتاتا اما از زاویه دیگری به ماجرا نگاه کرده و ذات پرسیدن را حق مردم دانسته:‏ خیلی عجیبه برام که پزشکا سوال پرسیدن ما آدمای معمولی رو نشونه حماقتمون می دونن. شما فکر می کنین بحث آهنربا و واکسن و اینا فقط مال ایرانه؟ شما یه دور تو اینستا بزن متوجه می شی. من نمی دونم اگه آدم اطلاعات نداشته باشه سوال بپرسه چرا باید مسخره بشه و بهش بگم احمقو کودن.

* پارسا نمکی اما همه‌ی این مجادلات را فریب می‌داند: ‏یه روز کتاب پزشکی آتیش میزنن. فرداش میگن ⁧‫#کرونا‬⁩ فریب قرن. پس فرداشم میگن ⁧‫#واکسن‬⁩ بزنی آهنربا میشی. همه ی اینا برای کاسبیه و یه سری هم از حماقت میرن با طناب اینا ته چاه. در حد توانمون تو این شرایط باید جنگید. حتی شده با یه توییت.

حتما بخوانید:  ۴میلیون تومان خط فقر نیست، خط مرگ است

* حرف علیرضا تقی‌پور، انصافا حرف حساب هست: من باورم نمیشه :))))))))) چرا انقدر زیادن آدمایی که جدی جدی فکر می‌کنن واکسن بزنن آهن‌ربا می‌شن :)))))

* ثاقب از فرضیه‌سازی‌های مجازی گله کرده:

‏۱. واکسن

‏۲. میکروچیپ

‏۳. جیوه

‏۴. آهن‌ربا

‏۵. کلید

‏۶. کنترل ذهن

هرچی فکر می‌کنم نمی‌فهمم، ارتباط بین اینا رو چطوری برقرارکردن؟ و نتیجه گرفتن که اون الاغ‌ها هم بهش استناد می‌کنند.  من که نگاه نمی‌کنم. اما امروز شاهد یک بحث داغ کمدی! بامدارک وشواهد بودم.

* کاربری به نام صفری هم که دست روی اصل موضوع گذاشته: هآن،یا خدا این چه میگه‏ماجرای خاصیت آهنربایی در ناحیه تزریق واکسن کرونا‏این دبیر کمیته‌ی”«علمی»”«ستاد مقابله با کروناست، که اینقدر داره می‌بافه. فکر کنید بین یک میلیارد نفری که واکسن زدن وCDCو FDA حالیشون نیست،اینا فقط کشف کردن که جای واکسن آهن‌ربا بهشون تزریق شده

* این هم توئیت کاربری به نام علی دهمرده که ختم کلام است:‏ ولى اگه فک میکنین واکسن قراره شمارو آهنربا و آدم فضایى و این چیزا کنه، نزنین!‏فقط لطف کنین و رعایت کنین که بقیه نگیرن‏اونقدر واکسن کم هست در جهان، که جایى واسه ى نازکشیدن شما نیست‏بذارین یک نفر دیگه بزنه که خودش راضیه و نمیترسه میکروچیپ مسیر روزانه ى مستراح تا اتاقشو ردگیرى کنه

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *