واکسن آکسفورد، احتمالا در آستانه کریسمس می‌آید واکسن آکسفورد، احتمالا در آستانه کریسمس می‌آید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکسن آکسفورد، احتمالا در آستانه کریسمس می‌آید

واکسن آکسفورد، احتمالا در آستانه کریسمس می‌آید

برترین‌ها: به نقل از رسانه فارسی زبان؛ تحقیقات در مورد بیش از ۱۵۰ واکسن تجربی برای درمان کووید-۱۹ در کشورهای مختلف جهان در جریان است.

مسئول ارشد گروه تحقیقاتی واکسن آکسفورد در گزارش خود به نمایندگان پارلمان انگلیس، ابراز امیدواری کرد که این واکسن تا پیش از کریسمس آماده شود.

واکسن آکسفورد، احتمالا در آستانه کریسمس می‌آید

به گزارش خبرگزاری رویترز، اندرو پولارد روز چهارشنبه ۱۴ آبان با بیان این که داده‌های فعلی باید چند بار دیگر به دقت بررسی شوند گفت: «پس از آن درباره کسانی که واکسن را دریافت می‌کنند، می‌توان تصمیم سیاسی اتخاذ کرد».

با این حال پژوهشگران آکسفورد هشدار داده‌اند که حتی بعد از توزیع واکسن، جهان تا بازگشت به شرایط عادی هنوز فاصله زیادی دارد.

مرکز ملی امنیت سایبری بریتانیا در ژوئیه امسال از تلاش‌های هکرهای وابسته به حکومت روسیه برای سرقت اطلاعات مربوط به واکسن کرونا از مراکز دانشگاهی و شرکت‌های داروسازی در سراسر جهان از جمله این کشور خبر داده بود.

بنا براعلام اخبر سازمان بهداشت جهانی، تحقیقات در مورد بیش از ۱۵۰ واکسن تجربی برای درمان کووید-۱۹ در کشورهای مختلف جهان در جریان است و ۴۲ مورد از این واکسن‌ها در مرحله آزمایش روی انسان قرار دارند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  افزایش حقوق؛ ۳۰ یا ۲۵ درصد یا حداقل ۳ میلیون

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *