واکسن برای مهرآوران و اطلسی ثمری نداشت؟ واکسن برای مهرآوران و اطلسی ثمری نداشت؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکسن برای مهرآوران و اطلسی ثمری نداشت؟

واکسن برای مهرآوران و اطلسی ثمری نداشت؟

برترین‌ها: مرگ سیامک اطلسی بر اثر کرونا و البته شرایط نگران‌کننده عزت مهرآوران، پرسش‌های زیادی را در میان افکار عمومی ایجاد کرده، در واقع مردم با اخباری که دریافت می‌کنند بیشتر نگران حال خودشان و اطرافیان می‌شوند. این دو عزیز هر دو واکسینه شده بودند، حداقل درباره عزت مهرآوران پایگاه خبری مشرق از واکسیناسیون کامل او با واکسن «ایرانی» خبر داده بوده، این در حالی‌ست که خبرگزاری صبا دیروز ادعا کرد که مهرآوران سینوفارم زده بوده!

واکسن برای مهرآوران و اطلسی ثمری نداشت؟

همه می‌دانیم که واکسیناسیون از ابتلا پیشگیری چندانی نمی‌کند، خصوصا در شرایطی که واکسیناسیون به سطح قابل قبولی نرسیده و چرخه انتقال ویروس مختل نشده، اما این که دو نفر از عزیزان این مملکت بعد از واکسینه کامل به چنین شرایطی دچار شدند، کمی غرولند‌های مخالفان متحجر واکسن را تقویت می‌کند، کمترین توقع از مطلعین این است که درباره روند ابتلای هر دو نفر و حتی علی سلیمانی، اطلاعات دقیق بدهند، چه واکسنی؟ آیا بیماری زمینه‌ای داشتند و جزئیات پر اهمیت دیگر.

واکسن برای مهرآوران و اطلسی ثمری نداشت؟

سحر اطلسی دختر سیامک اطسی درباره چگونگی ابتلای پدرش به کرونا که هیچ خبری هم از آن در رسانه‌ها منتشر نشده بود، بیان کرد: «ایشان این اواخر سرِ سریالی به نام «اپیدمی» بودند که این کار را وقتی هر دو دوز واکسن را زدند و یک ماه هم از آن گذشت قبول کردند، چون در تمام ماه‌های گذشته از زمان شیوع کرونا تمام پیشنهاد‌های کاری را رد می‌کردند. در نهایت از آن‌جا که دوست داشتند کار کنند، به‌ویژه این‌که گفتند داستان آن درباره کرونا است و تمام شرایط برای کار، امن است برای بازی در پروژه تشریف بردند، البته ما (خانواده) ابتدا مخالف بودیم، ولی به‌خاطر علاقه ایشان راضی شدیم و احتمال قریب به یقین پدرم در همین پروژه به کرونا مبتلا شدند، چون من یک روز با ایشان همراه بودم و دیدم که جو آن‌جا شلوغ بود و پروتکل‌ها خیلی رعایت نمی‌شد و هر چقدر هم بگوییم رعایت می‌شد، اما در نهایت این طور نبود. متاسفانه این ضعف سیستم واکسیناسیون در این دست کار‌ها مشکلاتی ایجاد کرده که برای پدر من یا هر کس دیگری به این شکل اتفاق افتاده است.»

حتما بخوانید:  سوال چالش‌برانگیز خبرنگار ایرانی از سفیر چین

او افزود: «پدر من یک روز سر همین پروژه دچار سرگیجه می‌شوند و زمین می‌خورند که قاعدتاً ناشی از ضعف کرونا بوده است. چند روز بعد هم در منزل زمین خوردند که به بیمارستان مراجعه کردیم. اما درباره این‌که این موضوع را اطلاع‌رسانی نکردیم ماجرا این بود که بیماری‌شان (کرونا) آن‌قدر‌ها نفس‌گیر نبود و پزشکان امیدوارانه می‌گفتند که دوام خواهند آورد، اما در آخر پس از دو هفته که در بیمارستان بودند متأسفانه این اتفاق افتاد.»

واکسن برای مهرآوران و اطلسی ثمری نداشت؟

کاربری در این باره نوشت: خانواده عزت اله مهرآوران بازیگر طنز گفتن پدرشون سرکار ساخت ایران سه بوده دو نفر از افرادی که اونجا شاغل بودن کرونا داشتن و با همون بیماری میرفتن سرکار میگفتن ماسک زدیم انتقال پیدا نمیکنه

کاربر دیگر نوشت: سیامک اطلسی یکی از بازیگران خوب کشورمون چند روز پیش درحالیکه ۲ دوز واکسن رو تزریق کرده بود بر اثر کرونا فوت شد و آقای عزت الله مهرآوران هم با وجودیکه ۲ دوز واکسن زدن با ۹۰ درصد درگیری ریه بستری هستن و به خواب مصنوعی رفتن، این نظر سازمان بهداشت جهانی هم هست که واکسن سینوفارم برای سنین بالا تاثیرپذیری زیادی نداره و تا جایی که من میدونم در کشور‌هایی که از این واکسن استفاده شده تا ۵ دوز هم تزریق کردن خواهش میکنم از مسئولان وزارت بهداشت تزریق دوز‌های بیشتر برای سنین بالا رو دستور کار قرار بدن

دیگری نوشت: مرحوم سیامک اطلسی هر دو دوز واکسنشو زده بوداما مبتلا شد! عزت الله مهرآوران هم هردونوبت واکسنشو تزریق کرده اماالان بقدری حالش وخیمه که هیچ امیدی به زنده موندنش نیس! اگه آب مقطرهم تزریق کرده بودن اثرش بیشترازاین واکسن‌ها بود، چی به ملت تزریق کردن مگه؟

حتما بخوانید:  ژست متفاوت غزل شاکری در پشت صحنه جیران

دیگری نوشت: من هنوز منتظرم ببینم حبیب با کی ازدواج میکنه، خواهش میکنم آقای مهراوران بمون و عروسی حبیب رو ببین

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *