واکنش تند رونالدو به شایعات بازگشت به رئال واکنش تند رونالدو به شایعات بازگشت به رئال | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش تند رونالدو به شایعات بازگشت به رئال

واکنش تند رونالدو به شایعات بازگشت به رئال

فوتبالی: بامداد سه شنبه در برنامه ال چیرینگیتو در اسپانیا، توسط مجری این برنامه جوزپ پدررول و همچنین ادو آگیره که از خبرنگاران نزدیک به کریستیانو رونالدو از او نام برده می‌شد، شایعاتی را پیرامون رونالدو و رئال مادرید مطرح کردند و گفتند که آنچلوتی خواستار بازگشت رونالدو به رئال مادرید است و خود رونالدو هم می خواهد به رئال مادرید برگردد.

واکنش تند رونالدو به شایعات بازگشت به رئال

اکنون پس از واکنش کارلو آنچلوتی به این قضیه و تکذیب مذاکره با رونالدو، کریستیانو رونالدو هم با انتشار یک پست اینستاگرامی که تصویری از فرمان سکوت خود را در آن منتشر کرده، واکنش تندی نسبت به این شایعات نشان داده است.

رونالدو در پیام خود نوشته است:

” هرکسی که من را می‌شناسد، می‌داند که چقدر روی کارم متمرکز شده‌ام. کمتر صحبت کنید و بیشتر عمل کنید این از ابتدای کار من شعار راهنمایی کننده من بوده است. با این حال با توجه به تمام چیزهایی که اخیراً گفته و نوشته شده، باید پاسخ بدهم. این روش اطلاع‌رسانی از آینده من در رسانه‌ها، بیش از بی احترامی به من به عنوان یک بازیکن، بی‌احترامی به تمامی باشگاه های درگیر در این حرف و حدیث ها است. داستان من در رئال مادرید نوشته و ثبت شده است؛ در کلمات و اعداد، در جام‌ها و عناوین. این موزه در ورزشگاه برنابئو و در ذهن همه هواداران این باشگاه قرار دارد. فراتر از آنچه به دست آوردم به یاد می‌آورم که در آن ۹ سال رابطه‌ای عمیق همراه با محبت و احترام نسبت به رئال‌مادرید داشتم، محبت و احترامی که تا به امروز حفظ کردم و آن را دوست دارم. من می‌دانم که هواداران واقعی رئال مادرید همچنان من را در قلب خود نگه خواهند داشت و من هم آن ها را در قلب خود نگه می‌دارم. اخبار زیادی در اسپانیا وجود دارد که من را به باشگاه هایی در لیگ های مختلف مرتبط می‌سازد. من اکنون سکوتم را شکستم تا بگویم نمی‌توانم به مردم اجازه بدهم با نام من بازی کنند. من همچنان روی کار خودم متمرکز هستم و برای چالش های پیش‌رو آماده‌ام.”

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  امامی کاشانی: طلاق و رشوه کجا و امام زمان کجا؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *