واکنش تند کیهان به پراید ۹۰میلیون تومانی واکنش تند کیهان به پراید ۹۰میلیون تومانی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش تند کیهان به پراید ۹۰میلیون تومانی

واکنش تند کیهان به پراید ۹۰میلیون تومانی

روزنامه کیهان نوشت: پراید ۹۰ میلیونی فقط سند ناکارآمدی مدیریتی دولت تدبیر و امید نیست. کافی است سری به صندوق عقب این خودرو زده و کارنامه سیاسی و طومار وعده‌های مدعیان اصلاحات را هم در آنجا بیابید.

واکنش تند کیهان به پراید ۹۰میلیون تومانی

اینکه چه شد که پراید ۹۰ میلیون شد، بدون شک دلایل متعدد و مختلفی دارد. تولید‌کننده می‌گوید من پراید را زیر ۴۰ میلیون می‌فروشم و زیان می‌دهم و خریدار هم دستش به خودروی قیمت کارخانه نمی‌رسد و هم از پراید ۹۰ میلیونی کوتاه است. تحلیل و بررسی آشفته بازار خودرو را باید به اهلش سپرد اما آنچه امروز در قیمت پراید می‌بینیم و البته لمس می‌کنیم، شاخصی از کلیت وضعیت بازار است؛ از خوراک و پوشاک گرفته تا اجاره‌بهای مسکن و سایر مایحتاج و ضروریات یک زندگی حداقلی. کافی است به فروشنده اعتراضی تلویحی کنید و از گرانی بنالید، به احتمال بسیار زیاد اولین جمله‌ای که خواهید شنید این است؛ خبر داری پراید ۹۰ میلیون شده است؟!

قیمت گوشت و عدس و لپه و برنج و پنیر و پوشک و پشمک و پراید و… سویه‌ای اقتصادی دارد که موضوع این گزارش نیست اما بی‌شک این وضعیت جنبه سیاسی- اجتماعی نیز دارد. پراید ۹۰ میلیونی را باید به پای چه کسی نوشت؟ چه کسانی باید پاسخگوی این وضعیت باشند؟ آیا پاسخگو هستند و مسئولیت وضعیت امروز را برعهده می‌گیرند یا فرافکنی کرده و سر خود را مانند کبک زیر برف کرده‌اند؟!

این در حالی است که بیش از یک سال از عمر دولت تدبیر باقی ‌مانده است و چنانچه دولت با همین تدابیری که تاکنون از آن دیده‌ایم پیش برود، باید منتظر قیمت‌های عجب و غریب دیگری هم تا ۱۴۰۰ بود. بله! تا ۱۴۰۰ با روحانی هستیم اما تا آن وقت با پراید به کجا خواهیم رسید؟!

حتما بخوانید:  تصویری غیرمنتظره در حاشیه مناظره آخر 

اصلاح‌طلبان این روزها نه تنها حاضر به قبول مسئولیت سیاسی وضعیت فعلی نیستند بلکه با فرافکنی و آدرس‌های غلطی همچون دولت پنهان و نداشتن اختیارات و… باز هم درصدد فریب مردم هستند. آنها که روزگاری به‌طور علنی دولت تدبیر و امید را رحم اجاره‌ای خود عنوان کرده بودند، اینک که بوی جنازه برجام و سایر فریب‌هایشان همه جا را فراگرفته، سعی دارند این‌بار با‌ ترفند «نامزد مستقل» در انتخابات ۱۴۰۰ سر مردم را کلاه بگذارند؛ بله! ما تاکنون نامزدی در انتخابات و نماینده‌ای در قدرت نداشته‌ایم – پس مسئولیتی هم برای پاسخگویی نداریم- و در انتخابات ۱۴۰۰ می‌خواهیم با نامزد اختصاصی خود وارد گود شویم و تمام خرابی‌ها را که هیچ ربطی هم به ما ندارد، آباد سازیم!

اگرچه مدعیان اصلاحات در سیاه‌بازی و سیاسی‌کاری استادند اما نه آن‌قدر که بتوانند ننگ پراید ۹۰ میلیونی را از کارنامه خود پاک کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *