واکنش تهیه‌کننده «خائن‌کشی» به انصراف کیمیایی واکنش تهیه‌کننده «خائن‌کشی» به انصراف کیمیایی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش تهیه‌کننده «خائن‌کشی» به انصراف کیمیایی

واکنش تهیه‌کننده «خائن‌کشی» به انصراف کیمیایی

ایرنا: تهیه‌کننده فیلم «خائن‌کشی» با بیان اینکه به تصمیم استاد کیمیایی برای انصراف از داوری شدن در جشنواره چهلم فجر احترام می‌گذاریم، گفت: البته فیلم در جشنواره فیلم فجر باقی خواهد ماند به امید آنکه نتیجه زحمات گروه دیده شود.

علی اوجی درباره انصراف مسعود کیمیایی کارگردان فیلم سینمایی خائن‌کشی از داوری جشنواره فیلم فجر، اظهار داشت: باتوجه به اینکه جشنواره امسال جشنواره جوانی است، نام این کارگردان بزرگ فراتر از قضاوت شدن در جشنواره است. نام کیمیایی در آسمان سینمای ایران می‌درخشد و او جزو بزرگان سینمای ماست.

واکنش تهیه‌کننده «خائن‌کشی» به انصراف کیمیایی

این تهیه‌کننده با اشاره به اینکه هیچ‌کدام از هم نسلان ایشان در این جشنواره حضور ندارند، توضیح داد: ما به عنوان علاقه‌مندان به سینمای ایران و همکاران این فیلمساز بزرگ در فیلم خائن کشی به تصمیم ایشان احترام می‌گذاریم؛ به تصمیم آقای کیمیاییِ بزرگ و دوست داشتنی به عنوان یکی از مهم‌ترین فیلمسازان سینمای ایران. با توجه به سابقه‌ سینمایی آقای کیمیایی و اینکه جشنواره‌ فجر امسال، جشنواره‌ جوان‌هاست باید به نظر ایشان مبنی بر قضاوت نشدن در حضور جوان‌ترها احترام گذاشت.

‌اوجی ادامه داد: البته فیلم خائن کشی به احترام تلاش و زحمت عواملش که یک سال و نه ماه مشغول تولید بودند، در جشنواره‌ فجر باقی می‌ماند و جناب کیمیایی هم همانطور که در نامه خود اعلام کردند فقط از بخش کارگردانی انصراف دادند. خواسته خودشان است که از داوری جشنواره در بخش کارگردانی انصراف بدهند و همه باید به دلیل بزرگ بودن این کارگردان به این تصمیم احترام بگذارد.

واکنش تهیه‌کننده «خائن‌کشی» به انصراف کیمیایی

وی بیان داشت: به احترام تمام عوامل در تمام بخش‌های این اثر که از جان و دل مایه گذاشته‌اند تا فیلمی به این بزرگی ساخته شود، این فیلم در جشنواره فیلم فجر باقی خواهد ماند به امید آنکه نتیجه زحمات گروه دیده شود.

حتما بخوانید:  جزییات دقیق عملیات ترور شهید فخری‌زاده

خائن کشی درباره رفاقت است و در دهه ۳۰ روایت می‌شود. این اثر داستان دزد تیر خورده‌ای را روایت می‌کند که به دام پلیس افتاده و پیش از رفتن به زندان تمام دارایی‌اش را به دوست صمیمی‌اش می‌سپارد. در نهایت رفیقش به او خیانت کرده و همین ماجرا سبب می‌شود تا برای محاکمه رفیق خائنش از زندان فرار کند و این آغاز ماجرایی تازه است.

در این فیلم هنرمندانی چون امیر آقایی، مهران مدیری، سارا بهرامی، پانته آ بهرام، پولاد کیمیایی، حمیدرضا آذرنگ، فرهاد آئیش، سام درخشانی، امیررضا دلاوری، الهام حمیدی، اندیشه فولادوند، نرگس محمدی، نسیم ادبی و فریبا نادری ایفای نقش کرده‌اند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *