واکنش دبیرخانه شورای عالی به اظهارات صادقی واکنش دبیرخانه شورای عالی به اظهارات صادقی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش دبیرخانه شورای عالی به اظهارات صادقی

واکنش دبیرخانه شورای عالی به اظهارات صادقی

خبرگزاری ایرنا: مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اظهارات یکی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی که در آن نقل قول غیر واقعی و بی‌اساسی به دبیر شورای عالی امنیت ملی نسبت داده شده است را تکذیب کرد.

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: روز گذشته ویدیویی از گفت وگوی محمود صادقی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر شد که وی در آن با ارائه توضیحاتی درخصوص وقایع تلخ آبان ماه سال ۹۸، اظهارات غیرواقعی و بی‌اساسی را به دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نسبت داده که تماما کذب و عاری از واقعیت است.

دریابان شمخانی علیرغم حضور و سخنرانی در صحن مجلس و همچنین برگزاری جلسات مختلف با شخصیت‌ها و چهره‌های سیاسی و رسانه‌ای پیرامون وقایع آبان ماه سال ۹۸، هیچگونه گفت وگوی دوجانبه با آقای صادقی نداشته‌اند.

با توجه به اظهارات مشابه از سوی صادقی در موضوعات مختلف که عمدتا بدون ارائه هرگونه مستند قابل دفاع مطرح شده، سوء‌نیت نامبرده از بیان موضوعاتی از این دست محرز است.

صحبت‌های غیرواقعی اخیر نامبرده صرفنظر از اهداف سیاسی آن، به طور قطع دارای پیامدهای کلان امنیتی برای کشور بوده و قابل اغماض نیست لذا موضوع، برای روشن شدن ابعاد و قصد و نیت وی از این اظهارات از طریق مراجع قضایی ذیصلاح پیگیری خواهد شد.

سخنان محمود صادقی نماینده سابق مجلس(درباره کشتار آبان ۹۸)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *