واکنش قاضی سراج به خبر بازداشتش واکنش قاضی سراج به خبر بازداشتش | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش قاضی سراج به خبر بازداشتش

واکنش قاضی سراج به خبر بازداشتش

خبرگزاری فارس: از شب گذشته اخباری مبنی بر بازداشت قاضی سراج رئیس سابق سازمان بازرسی کل کشور منتشر شد که البته این خبر از سوی منابع رسمی تأیید نشد.در همین راستا نیز سردبیر خبرگزاری میزان (وابسته به قوه قضائیه) درباره شایعه بازداشت قاضی سراج واکنش نشان داد و آن را خبری جعلی خواند.

وی در توئیتر خود نوشت: «اخیرا مشاهده شده برخی سعی دارند اقدامات قوه قضاییه در برخورد بافساد و احقاق حقوق مردم، با اخبار جعلی تحت تاثیر قرار گیرد.آخرین مورد خبرجعلی دستگیری قاضی سراج بوده که از دیشب مانور بالایی هم روی این موضوع داده شده. خبر دستگیری رئیس سابق سازمان بازرسی کل کشور کذب است و صحت ندارد».

واکنش قاضی سراج به خبر بازداشتش

این در حالی است که غیبت سراج در مراسم تودیع خود از سمت رئیس سازمان بازرسی کل کشور حاشیه‌ساز شده بود و غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه نیز از دلیل آن ابراز بی اطلاعی کرده بود.

با این وجود، قاضی ناصر سراج بازداشت خود را شایعه دانست و در اولین اظهار نظر خود گفته است: عدم حضورش در مراسم تودیع به این دلیل بوده که مرخصی رفته و مشهد بوده است.

وی حکم مشاور رئیس قوه قضائیه را تأیید کرده و گفته است: من از قبل هم سمت مشاور را داشته ام و اکنون نیز هشت تا شغل دارم!

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: کوتوله‌های خرابکار داخلی می‌خواهند خود را مطرح کنند و در این راه می‌خواهند مسؤولان را تخریب کنند.وی ادامه داد: برخی‌ها می‌خواهند امنیت روانی جامعه را نشانه روند و خطی است که مسؤولان را تخریب کرده و به دنبال این هستند که مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

حتما بخوانید:  دستگاه عابر آب در اهواز؛ کارت بکش، آب ببر!

قاضی سراج گفت: همانگونه که می‌بینید اغلب، نیروهای انقلابی در تیررس تخریب این افراد قرار می‌گیرند چرا که آن‌ها می‌خواهند خود را اینگونه مطرح کنند و نمی‌خواهند برای نظام کاری کنند.زوی با عادی خواندن شایعات این‌چنینی گفت: باید مسؤولان و مردم نسبت به این خرابکاری‌ها هوشیار باشند.

ناصر سراج همچنین در گفت‌وگویی تصویری بر عدم بازداشت شدن خود صحه گذاشت و در این گفتگو به عنوان مشاور رئیس قوه قضائیه از معرفی ۲۴۵ نفر به دستگاه قضایی و هیأت‌های بدوی درباره سیل ابتدای سال خبر داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *