واکنش محمد مهاجری به توئیت محسن رضایی واکنش محمد مهاجری به توئیت محسن رضایی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش محمد مهاجری به توئیت محسن رضایی

واکنش محمد مهاجری به توئیت محسن رضایی

سایت خبری مدآرا: به دنبال انتشار یک توییت از سوی محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در آن مشکلات کشور را به دلیل بی‌عرضگی مسئولان معرفی کرده بود، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا و روزنامه نگار طی یادداشتی نوشت:

۱-به نظرم کنش رسانه ای آقای رضایی نشان می دهد که ایشان مشاور رسانه ای دلسوز و متخصص ندارند. آقای رضایی حداقل ۴دهه سابقه فعالیت در عرصه های مختلف دارد اما بروز رسانه ای ایشان مثل افراد تازه کار است. من گاهی که توییت ها یا اظهارنظرهای شان را می بینم احساس می کنم با اکانت فیک و قلابی طرفم، چون واقعا ناپخته است. من شخصا حاضرم به صورت افتخاری به ایشان در زمینه حضور و ظهور رسانه ای مشورت بدهم. ایشان فرد زحمتکشی است و بر ما حق دارد و ما باید در جهت ادای دین به ایشان کاری انجام بدهیم که من آمادگی ام را اعلام می کنم.

یکی از نمونه ها همین اظهارنظر است که می گویند مشکلات اقتصادی یا ناشی از ناتونی مسئولان است یا تحریم ها. این حرف مرا یاد ضرب المثل معروف” شیره را خورد و گفت شیرین است” انداخت.

واکنش محمد مهاجری به توئیت محسن رضایی

ضمن اینکه وقتی ایشان می گوید این مشکلات تقصیر دولت است نه نظام، یعنی دولت جزء نظام نیست؟ نظام مجموعه ای از دستگاه های تصمیم گیر و مجری است که دولت هم بخشی از آن است.

۲- یک گمانه این است که آقای رضایی هدفش از برخی اظهار نظرها کاندیداتوری ریاست جمهوری است. به نظرم الحمدلله برای ۱۴۰۰ کاندیدای جوانتر از ایشان کم نداریم. افراد جدیدتر شعارهای جدیدتر هم دارند. با روش های قدیمی که آقای رضایی دنبال می کند نتیجه ای عاید ایشان نمی شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  حمله تند پسر ناصر ملک‌مطیعی به احمدی‌نژاد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *