وضعیت جاده‌ها؛ چالوس برفی، «هراز» پرترافیک وضعیت جاده‌ها؛ چالوس برفی، «هراز» پرترافیک | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وضعیت جاده‌ها؛ چالوس برفی، «هراز» پرترافیک

وضعیت جاده‌ها؛ چالوس برفی، «هراز» پرترافیک

پلیس راه مازندران اعلام کرد آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس و هراز نیمه سنگین و سنگین است و رانندگان به هنگام عبور از جاده چالوس زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرهنگ قدمی گفت:براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری، هم اکنون در جاده کرج -چالوس دهانه شمالی محدوده هزار چم شاهد بارش برف و مه گرفتگی هستیم و رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

وضعیت جاده‌ها؛ چالوس برفی، «هراز» پرترافیک

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در جاده کرج – چالوس محدوده دزدبن، سه راهی مرزن آباد نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد خودرو‌ها از شمال به جنوب در جاده هراز محدوده نارنجستان به طول ۵۰۰ متر، محدوده لاریجان شنگولده و آب اسک تا گزنگ سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی افزود:بمنظور افزایش ایمنی در سفر و کاهش بار ترافیکی در استان آمد وشد کامیون و انواع تریلر در جاده‌های هراز و چالوس از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع شد.

سرهنگ قدمی به بازگشت مسافران از مازندران اشاره کرد و گفت: برای روان سازی ترافیک و تخلیه بار ترافیکی امروز جمعه جاده هراز ساعت ۱۵ از آب اسک به رودهن و جاده چالوس ساعت ۱۷ از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

حتما بخوانید:  حرف‌های عجیب مهمان علی ضیا سوژه شد

محدودیت ترافیکی امروز جاده های گیلان

اعمال محدودیت ترافیکی در محور رشت – قزوین و آستارا – اردبیل از امروز اعمال خواهد شد.

سرهنگ حسین محمد پور رئیس پلیس راه گیلان اعلام کرد: محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ در جاده‌های رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بلعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌های ترافیکی برای افزایش ایمنی تردد مسافران در تعطیلات است.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: این محدودیت برای خودرو‌های حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی اعمال نخواهد شد.

ترافیک نیمه سنگین در محور هراز

رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب محور هراز خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی،به بیان میزان ترافیک محورهای مواصلاتی شرق استان تهران پرداخت و با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور هراز به دلیل بازگشت مسافران از تعطیلات آخر هفته و آخر ماه صفر اظهار کرد: هم اکنون شاهد بار ترافیکی نیمه سنگین در محدوده امام زاده هاشم(ع) در محور هراز به سمت تهران هستیم و مابقی محور نیز ترافیک پرحجم دارد.

محبی افزود: ترافیک در محور فیروزکو پر حجم است و در محور امام رضا(ع) نیز ترافیک به صورت عادی در جریان است، اما در محدوده تهران به پاکدشت، در هر دو مسیر رفت و برگشت، شاهد ترافیک پر حجم هستیم.

رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان این که به پایان تعطیلات آخر هفته و ماه صفر رسیده ایم و رانندگان باید از قبل برای بازگشت به مقصد برنامه ریزی های لازم را انجام دهند، اظهار داشت: حجم ترافیک و افزایش تردد وسایل نقلیه در محورهای مختلف صبر و حوصله بیشتر رانندگان را طلب می کند و لازم است که هموطنان توجه بیشتری به قوانین داشته باشند.

حتما بخوانید:  ظریف از مردم ایران عذرخواهی کرد

احتمال بارش برف پاییزی در ارتفاعات

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران و احتمال بارش برف در ارتفاعات خبر داد.

احد وظیفه در خصوص آخرین وضعیت جوی کشور با بیان اینکه بر اساس نقشه‌های پیش یابی با عبور امواج تراز میانی جو، طی دو روز آینده در شمال خلیج فارس، جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس جنوبی بارش به شکل رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است، گفت: روز جمعه (امروز) در استان‌های غرب کشور و البرز غربی و مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز در استان‌های کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، برخی نقاط استان‌های البرز و تهران، جنوب چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان، گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود، گفت: در استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد نیز باران گاهی با رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز شنبه از شدت بارش کاسته می‌شود و بارش پراکنده در استان‌های زنجان، جنوب آذربایجان شرقی و غربی، برخی از نقاط کردستان و رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد در شمال خلیج فارس و استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و غرب کرمان پیش بینی می‌شود، گفت: روز یکشنبه با تقویت سامانه بارشی در شمال خلیج فارس، جنوب غرب، جنوب، دامنه جنوبی البرز و به تدریج در سواحل خزر، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

حتما بخوانید:  روحانی: حرف امام درباره برق مجانی محقق شد

وی افزود: در این مدت بارش برف در ارتفاعات زاگرس مرکزی و در روز یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و غربی دور از انتظار نیست.

وی در مورد وضعیت هوای تهران نیز با بیان اینکه برای روز جمعه برای تهران آسمانی نیمه ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود، گفت: همچنین برای روز شنبه آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد برای تهران پیش بینی می‌شود و در روز یکشنبه نیز ابر در آسمان به تدریج افزایش یافته و با بارش باران و وزش باد همراه خواهد بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *