وعده نماینده طبس: ارزانی در راه است وعده نماینده طبس: ارزانی در راه است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وعده نماینده طبس: ارزانی در راه است

وعده نماینده طبس: ارزانی در راه است

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: قطعا در هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد کاهش منطقی و معقول قیمت‌ها خواهیم بود.

وعده نماینده طبس: ارزانی در راه است

مجید نصیرایی (نماینده طبس):

* در کشور با توجه به رویکردهای متفاوت مجلس جدید در درمبارزه با فساد و وادار ساختن دولت به کار بیشتر و مبارزه جدی با کوتاهی ها و همچنین ایجاد ظرفیت های جدید برای وزارت صمت به واسطه این مجلس و ماموریت اخیر مجموعه بسیج و سپاه در بحث ورود به عرصه اقتصادی و نظارت بر بازارها و جدیت قوه قضاییه در بحث نظارت ها و برخورد با فساد ها قطعا در هفته ها و ماه های آینده شاهد یک ثبات در بازارها خواهیم بود.

* پس از ایجاد یک ثبات اقتصادی شاهد کاهش منطقی و معقول قیمت ها خواهیم بود، ما معتقدیم منشأ بخش عمده ای از مشکلات حوزه اقتصادی امروز ما و این سختی های مردم مربوط به ضعف های مدیریتی و نظارتی در داخل کشور است و بخش بسیار کمی از مشکلات ما منشأ خارجی در حوزه تحریم و فشارهای های آمریکایی ها دارد.

* قطعا فشارهای آمریکا هم به سقف خود رسیده و ابزار جدیدی برای اعمال فشار به کشور ما ندارند و همچنین دیگر توان اینکار را هم ندارند، قطعا در داخل به واسطه حضور قوه قضاییه ،حضور مجلس و حضور مجموعه بسیج و سپاه در هفته ها و ماه های آینده شاهد یک ثبات اقتصادی، پیشرفت اقتصادی و کاهش فشارها خواهیم بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  بازی ایران - مالی لغو شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *