ویژگی‌های جذاب نسخه جدید اینستاگرام ویژگی‌های جذاب نسخه جدید اینستاگرام | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ویژگی‌های جذاب نسخه جدید اینستاگرام

ویژگی‌های جذاب نسخه جدید اینستاگرام

فرارو: اغراق نیست که بگویم روزانه اینستاگرام مملو از درخواست‌های کاربران با حساب‌های هک شده است. اما هیچ دفاعی بهتر از پیشگیری در برابر هکر‌ها وجود ندارد، چیزی که اخیراً اینستاگرام فاقد آن بوده است.

اخیرا این غول شبکه اجتماعی ابزار‌های امنیتی را به کار گرفته است که به جلوگیری از هک شدن حساب اینستاگرام شما کمک می‌کند. این ابزار‌ها قطعا بی خطا نخواهند بود. پس از معرفی Security Checkup برای کاربران اینستاگرام که فکر می‌کنند حساب‌هایشان در سال گذشته هک شده است، این ویژگی اکنون برای همه و در همه پلتفرم‌ها در دسترس است.

Security Checkup یک ویژگی بسیار خوب است که به کاربران اینستاگرام می‌آموزد تا حساب‌های خود را از جمله بررسی فعالیت ورود به سیستم، بررسی اطلاعات نمایه، تأیید حساب‌هایی که اطلاعات ورود به سیستم را به اشتراک می‌گذارند و به‌روزرسانی اطلاعات تماس بازیابی حساب (یعنی شماره تلفن، آدرس ایمیل) ایمن کنند. این ویژگی را می‌توان در منوی Profile / Settings / Security / Security Checkup مشاهده کرد.

ویژگی‌های جذاب نسخه جدید اینستاگرام

برای ایمن‌تر کردن حساب اینستاگرام خود، توصیه می‌کنیم احراز هویت دو مرحله‌ای را از طریق واتس‌اپ فعال کنید، این ویژگی از قبل در برخی کشور‌ها در دسترس است. ویژگی احراز هویت دو مرحله‌ای همچنین می‌تواند با استفاده از شماره تلفن یا برنامه‌های احراز هویت مانند Duo Mobile و Google Authentication نیز فعال شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و جدید اینستاگرام، امکان حذف پست‌ها به صورت انبوه است. شاید این ویژگی ساده به نظر برسد، اما اینستاگرام تا کنون فاقد این ویژگی بوده است. همچنین می‌توانید استوری ها، IGTV، Reels و همچنین کل تعاملات خود مانند نظرات، لایک‌ها، واکنش‌های استیکر داستان و … را بایگانی و حذف کنید. اینستاگرام علاوه بر امکان حذف و بایگانی محتوا به صورت انبوه، گزینه مرتب‌سازی و فیلتر کردن محتوا و تعاملات بر اساس تاریخ و جستجوی نظرات گذشته، لایک‌ها و پاسخ‌های داستانی در بازه‌های زمانی خاص را نیزبه ویژگی‌های خود اضافه کرده است.

حتما بخوانید:  زین الدین زیدان به رئال مادرید برگشت

ویژگی‌های جذاب نسخه جدید اینستاگرام

همه این ابزار‌های مدیریت حساب اینستاگرام در قسمت Profile اینستاگرام شما قابل مشاهده است. برای این کار سه خط در قسمت بالا سمت راست و سپس Your activity را انتخاب کنید. همچنین اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی نیز می‌باشد، با استفاده از این ویژگی افرادی که دسترسی به حساب خود را از دست داده‌اند می‌توانند از دوستان خود درخواست کنند تا هویت آن‌ها را تایید کنند. پس از آن می‌توانند به حساب خود دسترسی پیدا کنند. در خصوص زمان دسترسی به این ویژگی هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *