پاسخ جهانگیری به اتهامات علیه دولت در مناظره پاسخ جهانگیری به اتهامات علیه دولت در مناظره | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پاسخ جهانگیری به اتهامات علیه دولت در مناظره

پاسخ جهانگیری به اتهامات علیه دولت در مناظره

برترین‌ها: معاون اول رئیس جمهور در رشته توییتی به اتهاماتی که در مناظره‌های انتخاباتی علیه دولت مطرح شد پاسخ داد.

پاسخ جهانگیری به اتهامات علیه دولت در مناظره

اسحاق جهانگیری نوشت:

* اولین ‎مناظره نامزدان ریاست جمهوری را دیدم،هم برنامه‌ریزی و هم اجرا عجیب بود. هفت نامزد ریاست جمهوری درباره مسائل اقتصادی کشور مورد پرسش قرار گرفتند بدون آنکه هیچ سوالی درباره ‎تحریم های ظالمانه و آثار آن بر اقتصاد و نیز بحران ‎کرونا و پیامدهای آن بر اشتغال و معیشت مردم مطرح شود

‏* هیچ نامزدی به این مسئله نپرداخت و پنج نامزد همسو نیز یک صدا، خرابی همه اوضاع را تنها به این دولت ارجاع دادند.

* آنها نگفتند مقصر ارجاع ‎پرونده هسته‌ای کشور به ‎شورای امنیت سازمان ملل تحت مدیریت آمریکا در سال ١٣٨۵ چه تیمی و چه جریانی بود و چه هزینه های سنگینی بر کشور تحمیل کرد.

آ* نها نگفتند دولت اول روحانی چگونه توانست ایران را از ذیل ‎فصل هفتم شورای امنیت خارج و تحریم ها را رفع کند و ‎برجام، ثبات اقتصادی، دستیابی به نرخ ‎تورم تک رقمی و رشد اقتصادی ١٢ درصدی در سال ٩۵ سبب شد تا دولت دوم روحانی با رای ٢۴ میلیونی مردم تشکیل شود.

* آنها نگفتند با خروج ‎ترامپ از ‎برجام در سال ٩٧ و وضع سنگین ترین تحریم ها و راه اندازی ‎جنگ اقتصادی بی سابقه در طول سه سال اخیر، مردم با چه تنگناهای اقتصادی شدیدی مواجه شدند.

* آنها نگفتند که در این مدت چه جریانی نگذاشت راههای خروج کشور از ‎تحریم ها و بازشدن درهای ‎اقتصاد که نتیجه مستقیم آن کاهش رنج ها و نگرانی های مردم بود به فرجام برسد.

حتما بخوانید:  حمله لشگر مجازی چاوشی به پیج همسر ابی

* آنها احتمالا باید بدانند که اداره اقتصاد کشور در تحریم و بدون تحریم سیاستها و اولویت های متفاوتی دارد.

* اگر فهم مسائل واقعی کشور و راه حل های به دور از شعار و تبلیغات سیاسی مد نظر باشد باید ‎صدا و سیما امکان ‎پاسخگویی وزراء و اظهارات نخبگان و کارشناسان مطلع را فراهم کند. تنها با گروه خود به ‎قاضی رفتن خود را ‎راضی کردن است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *