پاسخ صریح کنعانی به کنایه کاپیتان سابق استقلال پاسخ صریح کنعانی به کنایه کاپیتان سابق استقلال | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پاسخ صریح کنعانی به کنایه کاپیتان سابق استقلال

پاسخ صریح کنعانی به کنایه کاپیتان سابق استقلال

ورزش سه: در حالی که با حضور کنعانی در دو بازی برابر عراق و امارت و عملکرد قابل قبول او به نظر می رسید حواشی مربوط به این بازیکن تا حدود زیادی فروکش کرده باشد، اما امروز امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال و مدافع تیم ملی در جام جهانی برزیل، با اظهاراتش در یک برنامه تلویزیونی باعث شد تب این موضوع مجددا بالا برود.

در حالی که مجری برنامه نظر صادقی در خصوص عدم اعتماد اسکوچیچ به سیاوش یزدانی را جویا شده بود، صادقی موضوع را به سمت کنعانی برد و گفت:” من نمی توانم از اسکوچیچ ایراد بگیرم که چرا به یزدانی بازی نمی دهد اما این حق را دارم انتقاد کنم که چرا بازیکنی که هزار اتفاق در اردوی تیم ملی و اتوبوسش راه انداخته هنوز در اردوی تیم ملی حاضر می شود و نه کمیته انضباطی وجود دارد و نه هیچ چیز دیگر”!

حسین کنعانی اما که امروز در ترکیب تیمش برابر الخور قرار گرفت و در حالی که بازی با نتیجه پنج بر سه به سود الاهلی پیش می رفت، پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و گل ششم تیمش را به ثمر رساند، بعد از پایان بازی تیمش بدون این که از صادقی اسمی ببرد، پاسخ کنایه امیزی را در قالب یک استوری منتشر کرد تا احتمالا شاهد ادامه‌ی حواشی مربوط به این لژیونر فوتبال کشورمان باشیم.

کنعانی در این استوری گفته:” حرف زیاده… ولی خلاصه اش این می شه؛ جواب اونیکه گل به خودی هاش از گل های زدش  برای تیم خودش بیشتره رو نباید داد!”

حتما بخوانید:  پُست خواننده تُرک درباره شیوع کرونا در ایران

پاسخ صریح کنعانی به کنایه کاپیتان سابق استقلال

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *