پاسخ نبویان به شایعه پورسانت از قرارداد کی روش پاسخ نبویان به شایعه پورسانت از قرارداد کی روش | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پاسخ نبویان به شایعه پورسانت از قرارداد کی روش

پاسخ نبویان به شایعه پورسانت از قرارداد کی روش

خبرآنلاین: امیرعلی نبویان مجری برنامه فوتبالیسم که حالا متهم شده به نقش داشتن در قرارداد تبلیغاتی کارلوس کی‌روش با بانک سامان همراه با همسرش درباره این شایعه بیانیه ای منتشر کرد.

در این بیانیه این مجری جوان همراه با همسرش درباره این شایعه و چرایی آن توضیحاتی داده اند که چون خبر در فضای مجازی منتشر شده بوده ، ترجیح داده اند از مدیوم رسانه های مکتوب فضای مجازی توضیحات شان را ارائه کنند و خبرآنلاین این متن را منتشر می کند:

به نام خدای بزرگ

من امیرعلی نبویان هستم؛ مجری تلویزیونی ای که نامش در خبر دخالت در قرارداد کارلوس کیروش و بانک سامان میان آمده!

نخست به سهم خودم و بعد همسرم صمیمانه متاسفم که چرا دخالتی در این قرارداد چرب و چیل نداشته ام تا پورسانت دلاری ٢٠ درصدی از قرارداد کی‌روش و بانک سامان نصیبمان شود.

تاسف دوم آنکه بانک سامان هرگز – نه در گذشته و نه امروز – مشتری شرکت تبلیغاتی همسرم نبوده و قرارداد کی‌روش با بانک سامان کمترین ارتباطی با شرکت همسرم نداشته است.

فقط مجموعه ٧٢۴ که از زیرمجموعه های هولدینگ سامان ( که بانک سامان نیز زیر مجموعه دیگری از این هولدینگ است) مشتری شرکت همسرم بوده که مدتی هم از برنامه فوتبال برتر حمایت مالی کرده است و همین دستمایه مناسبی شده برای این شوخی رسانه ای.

سومین تاسف که در طول حیات هرگز کمترین تماسی اعم از فیزیکی، شیمیایی، کلامی، غیر کلامی، حضوری و غیر حضوری با عالیجناب کی‌روش و هیچ یک از نزدیکان و بستگان و وابستگان و همبستگان ایشان نداشته ام.

حتما بخوانید:  اردوغان: سَر نیروهای کُرد را خُرد می‌کنیم

امید است این شایعه و جهت دهی نخ نما و بچگانه از جانب برخی سایتهای مولف، به شروع برنامه نوپای “فوتبالیسم” ارتباطی نداشته باشد که در آنصورت به زودی ناچار خواهم شد بابت پورسانت انتقال رونالدو به یوونتوس هم بیانیه بدهم.

توقع عذرخواهی از سایتهای سازنده این خبر من در آوردی هم ندارم که به راستی آنها دارند رسالت خود را در مبارزه با فساد مالی در فوتبال به انجام می رسانند.

یا حق

امیرعلی نبویان و بهار نوروزپورمرداد ٩٧

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *