پایان همکاری استقلال و فکری قطعی شد پایان همکاری استقلال و فکری قطعی شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پایان همکاری استقلال و فکری قطعی شد

پایان همکاری استقلال و فکری قطعی شد

ورزش سه: به نظر می رسد قطع همکاری باشگاه استقلال با محمود فکری قطعی شده است و سه گزینه برای انتخاب جانشین فکری تعیین شده است.

آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر و توقف استقلال در رفسنجان، آینده کاری محمود فکری را در خطر قرار داده است و رسانه ها در انتظار خبر رسمی جدایی سرمربی آبی پوشان از این تیم هستند.

پس از اینکه استقلال چندین هفته از رقابت های لیگ بیستم را در صدر جدول قرار داشت، نیم فصل نخست را با شکست مقابل سپاهان و ایستادن در جایگاه سوم به پایان رساند که این نتیجه با اعتراض شدید هواداران استقلال در فضای مجازی و همچنین تجمعات گوناگون در محل تمرین و مقابل مجلس شورای اسلامی همراه شد.

با این وجود و در حالیکه اخبار متناقضی درباره نیمکت استقلال منتشر می شد، در نهایت و با تصمیم اعضای هیئت مدیره محمود فکری در سمت خود ابقا شد تا او نیم فصل دوم را نیز به عنوان سرمربی استقلال آغاز کند.

اما پس از توقف بد موقع آبی پوشان مقابل مس و رسیدن اختلاف آنها با پرسپولیس صدرنشین به شش امتیاز، اکنون اخبار خبر از پایان کار محمود فکری در استقلال می دهند. در حالیکه احمد مددی مدیرعامل این تیم در آخرین تمرین استقلال حضور پیدا کرد و به صراحت اعلام کرد که محمود فکری تا پایان فصل مربی استقلال می ماند، اما اکنون اخبار رسانه ها و خبرگزاری های معتبر حکایت دیگری دارد.

پایان همکاری استقلال و فکری قطعی شد

نتایج نا امید کننده استقلال از یک سو و فشار هواداری از سوی دیگر باعث شده است که احتمالا هیئت مدیره باشگاه درخصوص نیمکت استقلال تصمیم جدی بگیرد و به نظر می رسد محمود فکری به پایان کارش نزدیک شده است و تنها باید به انتظار اعلام خبر رسمی جدایی او از جمع آبی پوشان نشست.

به گزارش فوتبال برتر و به نقل از یک‌ منبع آگاه؛ قرار است احمد مددی به نمایندگی از اعضای هیات مدیره استقلال محمود فکری را دعوت به استعفا کند. هیات مدیره قصد دارد به مدیرعامل باشگاه ماموریت بدهد در نشست کاملا دوستانه با محمود فکری، از او بخواهد توافقی از تیم جدا شود. البته احتمالا برخی اعضای هیات مدیره هم در این جلسه دوستانه حضور خواهند داشت.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  کاهش نسبی نرخ سکه و دلار

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *