پرسپولیس بازهم در اراک شکست خورد پرسپولیس بازهم در اراک شکست خورد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پرسپولیس بازهم در اراک شکست خورد

پرسپولیس بازهم در اراک شکست خورد

خبرگزاری ایسنا: در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی اراک از پرسپولیس پذیرایی کرد که این دیدار با یک گل به نفع شاگردان خطیبی تمام شد.

علیرضا نقی‌زاده در این دیدار تک گل آلومینیوم را در دقیقه ۶۶ به ثمر رساند.

آلومینیوم اراک همانند لیگ بیستم باز هم پرسپولیس را در ورزشگاه خانگی خود شکست داد و تا در دومین فصل حضورش در لیگ برتر تبدیل به گربه سیاه پرسپولیسی‌ها شود.

با این نتایج، پرسپولیس با ۶ امتیاز از استقلال و سپاهان جا ماند و از رتبه سوم سقوط کرد. آلومینیوم اراک هم با ۷ امتیاز تا رتبه سوم لیگ برتر صعود کرد تا شاگردان خطیبی یک شروع خوب را در لیگ بیست و یکم تجربه کنند.

گزارش بازی

پرسپولیس صاحب اولین موقعیت نصفه و نیمه بازی بود که ضربه ایستگاهی رضا اسدی با برخورد به مدافع آلومینیوم اراک به کرنر رفت. دقایقی بعد شاگردان خطیبی خطرساز شدند که ضربه سر بازیکن این تیم در آستانه ورود به دروازه توسط حامد لک مهر شد.

در دقیقه ۳۴ نیما درودی بعد از ورود به محوطه جریمه و تعلل بیش از حد، از زاویه بسته شوت خود را زد که توپ به بدترین شکل ممکن به بیرون رفت.

نیمه دوم با تغییراتی از سوی گل‌محمدی در خط حمله سرخپوشان همراه بود اما اولین موقعیت بازی توسط آلومینیوم خلق شد که ارسال توپ به روی دروازه با عبور از همه بازیکنان مقابل دروازه فرود آمد و حامد لک توپ را به طور ناقص دفع کرد.

در دقیقه ۵۷، ضربه ایستگاهی سرخپوشان بعد از پاس مهدی ترابی، با شوت سنگین و زمینی سیامک نعمتی همراه بود که توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد موج حمله برعکس شد و به روی دروازه پرسپولیس رسید که حامد لک با خروج اشتباه خود دروازه تیم ملی را به خطر انداخت و در ادامه بازیکن آلومینیوم توپ را به آسمان زد.

حتما بخوانید:  آرامش صدا و سیما باورنکردنی است

در دقیقه ۶۴ دیرک دروازه پرسپولیس لرزید. ضربه علیرضا نقی‌زاده در شلوغی محوطه جریمه به دیرک دروازه حامد لک برخورد کرد و به بیرون رفت.

گل: در دقیقه ۶۶ علیرضا نقی‌زاده بالاخره در موقعیت تک به تک دروازه حامد لک را گشود.

در دقیقه ۸۴ باز هم این آلومینیوم اراک بود که با خروج اشتباه حامد لک دروازه پرسپولیس تهدید شد اما این بار دروازه سرخپوشان بسته ماند. در دقیقه ۸۹ پرسپولیس اولین حمله جدی خود بعد از گل خوردن را انجام داد که ضربه سر بازیکن پرسپولیس در آغوش پورحمیدی قرار گرفت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (کارت زرد)، وحید امیری، سیامک نعمتی(کارت زرد) (علیرضا ابراهیمی ۹۰)، فرشاد فرجی، مهدی ترابی (مهدی شیری ۸۸)، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان (رضا دهقانی ۶۹)، مهدی عبدی(سعید آقایی ۴۶)، عیسی آل کثیر(حامد پاکدل ۴۶).

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی(کارت زرد)، محمود قاید رحمتی(امیرنوری ۵۰)، اسماعیل شریفات(علی فاتح ۸۱)، محمد علی‌نژاد، علیرضا نقی‌زاده و نیما درودی.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *