پرهیز رهبر انقلاب از خوردن میوه به خاطر فقرا پرهیز رهبر انقلاب از خوردن میوه به خاطر فقرا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پرهیز رهبر انقلاب از خوردن میوه به خاطر فقرا

پرهیز رهبر انقلاب از خوردن میوه به خاطر فقرا

خبرگزاری ایسنا به نقل از مجله اینترنتی نگار نوشت: دکتر علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در گفتگوی کوتاهی با مجله اینترنتی نگار به ماجرای دغدغه‌های رهبر انقلاب در حوزه سلامت عمومی و سبک زندگی شخصی ایشان در مواجهه با مسائل پزشکی اشاره کرده است.

پرهیز رهبر انقلاب از خوردن میوه به خاطر فقرا

بخشی از این گفتگو را می‌خوانید:

با توجه به اینکه رهبر انقلاب یک وجه نسبت به جامعه و نظام اسلامی دارند و یک وجه مرجعیت دارند. در زندگی شخصی در مواقعی که تضادی بین سیره‌ی شخصی ایشان با نظرات و تشخیص پزشکان پیش می‌آید، ایشان چه ترتیباتی را اتخاذ می‌کنند؟

هر نظر و تشخیصی را که گروه پزشکی خدمت رهبر انقلاب ارائه می‌کنند، همیشه دوست دارند توضیحش را هم بشنوند. به این دلیل که بعضی مواقع ممکن است تداخلی با بعضی از وظایف مذهبی ایشان ایجاد کند. اگر توضیح ما برایشان قانع‌ کننده باشد که اغلب هست؛ هیچ‌وقت مخالفت نمی‌کنند. واقعاً بعد از سال‌ها توفیق به‌عنوان مسئول تیم پزشکی‌ ایشان یادم نمی‌آید که حتی یک مورد را هم مخالفت کرده باشند و همیشه مطالبی را که ما خدمتشان ارائه می‌کردیم مورد پذیرش ایشان بوده است.

برای مثال ما از نظر نوع غذایی مثل نان و ماست و یا نان و پنیر که ایشان به‌خصوص در اوائل رهبری می‌خوردند راضی نبودیم و به حضرت آقا می‌گفتیم که سن شما دارد بالا می‌رود و شما نیاز به غذای مناسب‌تری دارید، یا تا همین چند ماه قبل ایشان به‌خاطر زندگی کردن مثل طبقات پایین جامعه میوه نمی‌خوردند، اما بالأخره برای سلامتی‌شان قانعشان کردیم که میوه بخورند. [بعد شنیدم که] از محافظانشان پرسیده‌اند که ارزان‌ترین میوه کدام است و آن میوه را تهیه کرده بودند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  جسد یخ زده کولبر کُرد، پس از ده روز پیدا شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *