پروژه بازگشت عادل و مزدک کلید خورد پروژه بازگشت عادل و مزدک کلید خورد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پروژه بازگشت عادل و مزدک کلید خورد

پروژه بازگشت عادل و مزدک کلید خورد

روزنامه خبر ورزشی در شماره امروز خود از احتمال بازگشت عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی به صداوسیما و برنامه‌های ورزشی تلویزیون خبر داده است.

خیلی‌ها می‌گویند بازگشت عادل به شبکه سه و برنامه ۹۰ به زودی اتفاق می‌افتد. چند هفته پیش بود که جواد خیابانی در یک پیش‌بینی غلط اعلام کرد با شروع لیگ عادل برمی‌گردد و باز‌ی‌های لیگ را گزارش می‌کند، اما آن‌هایی که عادل را می‌شناسند خوب می‌دانند او یا برنمی‌گردد و یا با ۹۰ بر‌می‌گردد.

پروژه بازگشت عادل و مزدک کلید خورد

مساله مهمتر تغییرات احتمالی در مدیریت صداوسیما است. اینکه شاید علی عسگری از ریاست صداوسیما کنار برود و جای خود را به فرد دیگری بدهد (البته شاید) فعلا که روابط عمومی سازمان این مساله را تکذیب کرده، اما اگر تغییراتی در راس سازمان و شبکه سه ایجاد شود احتمال اندکی برای بازگشت عادل وجود دارد و اگر هم تغییری ایجاد نشود و یا مدیر شبکه سه قدرت بیشتری پیدا کند (مثلا قائم مقام شود) که طبعا بازگشت فردوسی‌پور به این راحتی‌ها نیست.

خود عادل هم برای گزارش بازی‌های لیگ چراغ سبزی نشان نداده و انگار علاقه‌ای هم ندارد، اما به هر حال ۹۰ مثل فرزند او است و اگر قرار باشد برگردد با این برنامه ‌گردد.

چراغ سبز به مزدک

چند روز قبل میرباقری؛ معاون سیما در اظهارنظری گفت: اگر مزدک بخواهد برگردد مشکلی ندارد. برخی نزدیکان مزدک میرزائی می‌گویند او قرار است پول خوبی از شبکه ایران اینترنشنال بگیرد، اما روحیاتش با یک سری مسائل سازگار نیست و بدش نمی‌آید برگردد. مزدک وقتی رفت که احساس کرد گروه ورزش سیما به او میدان نمی‌دهد. در مورد بازگشت احتمالی او هم باید منتظر گذر زمان باشیم. آنچه مسلم است مدیران صداوسیما از بازگشت مزدک استقبال کرده‌اند.

حتما بخوانید:  تصاویری از آیین گِل‌مالی در خرم‌آباد

در شرایط فعلی پیش‌بینی‌ها این است که تا پایان سال جاری خبری از عادل و مزدک نباشد، اما بازگشت آن‌ها (شاید در سال ۹۹) جانی تازه به ورزش تلویزیون بدهد.

بر اساس برخی شنیده‌ها پروژه بازگشت عادل و مزدک با شعار حفظ سرمایه‌های تلویزیون کلید خورده است، اما فعلا که مزدک در اروپاست و عادل هم حاضر نیست فقط گزارشگر لیگ باشد با اینکه گزارش دربی ۹۰ سرخابی‌ها را هم به او پیشکش کرده‌اند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *