پلیس: با مزاحمان نوامیس، برخورد جدی می‌شود پلیس: با مزاحمان نوامیس، برخورد جدی می‌شود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پلیس: با مزاحمان نوامیس، برخورد جدی می‌شود

پلیس: با مزاحمان نوامیس، برخورد جدی می‌شود

خبرگزاری میزان: سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ گفت: همزمان با آغار فصل تابستان و حضور شهروندان در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهر تهران پلیس طرح ویژه‌ای را برای حفظ آرامش خانواده‌ها در دستور کار قرار داده است.

وی برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمین نوامیس و جمع آوری معتادان متجاهر را اولویت مهم در اجرای طرح ویژه امنیت پارک‌ها از سوی ماموران پلیس اعلام کرد و افزود: پاکسازی محیط‌های تفرجگاهی از وجود معتادان متجاهر، اصلی‌ترین خواسته و دغدغه شهروندان تهرانی است.

رییس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هر هفته طرح‌های موسوم به طرح رعد را با محوریت کلانتری‌ها در سطح محلات برگزار می‌کند و هدف از اجرای این طرح‌ها رصد متهمان سابقه دار و دستگیری سارقان و مالخران است.

وی با اعلام اینکه با راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت شاهد کاهش میزان سرقت از ابتدای سال تا کنون بوده ایم، بیان کرد: برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و نیز مزاحمان نوامیس از اولویت‌های این طرح است که با بهره گیری از ظرفیت‌های محلی اجرا خواهد شد.

رحیمی بر پیشگیری مشارکت محوری از وقوع جرایم در محلات تاکید کرد و گفت: پیشگیری مشارکت محوری از وقوع جرایم در محلات در دستور کار پلیس است و امیدواریم با همکاری خیرین امنیت ساز شاهد افزایش میزان امنیت در سطح محله‌ها و با مشارکت شهروندان باشیم.

وی در پایان توضیح داد: در برقراری امنیت، نهاد‌های محلی در انعکاس دغدغه‌ها و نیز یاری رساندن به پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و در طرح‌های انتظامی، کلانتری‌ها قبل از هر اقدام، از طریق معاونت اجتماعی خود، در جریان دغدغه‌ها و مطالبات شهروندان از طریق نظرسنجی قرار می‌گیرند و پس از جمع بندی و بررسی‌های کارشناسی و هماهنگی‌های قضایی، واحد‌های عملیاتی این طرح را به اجرا می‌گذارند و متعاقب آن بازخورد‌ها مورد رصد قرار خواهند گرفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ربیعی: پمپئو می‌تواند با مرضیه هاشمی گفتگو کند

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *