پیام ناامیدکننده‌ای که مهدوی‌کیا به فیفا مخابره کرد پیام ناامیدکننده‌ای که مهدوی‌کیا به فیفا مخابره کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پیام ناامیدکننده‌ای که مهدوی‌کیا به فیفا مخابره کرد

پیام ناامیدکننده‌ای که مهدوی‌کیا به فیفا مخابره کرد

طرفداری: مهدی مهدوی کیا که به نظر می رسد دیگر تمایلی به ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی امید ندارد، به فیفا اعلام کرد دیگر مدیرفنی فدراسیون فوتبال ایران نیست.

مهدی مهدوی کیا که همزمان با سرمربیگری تیم ملی امید، از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان مدیر فنی فدراسیون هم انتخاب و معرفی شده بود، این هفته از ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرفنی انصراف داد.

پیام ناامیدکننده‌ای که مهدوی‌کیا به فیفا مخابره کرد

گویا فیفا با تمامی اشخاصی که نام شان به عنوان مدیر فنی فدراسیون های عضو فیفا آمده، ارتباط برقرار کرده و از آنها خواسته در همایش مدیران فنی فدراسیون ها شرکت کنند که مهدوی کیا در پاسخ به این دعوت اعلام کرده او دیگر مدیر فنی فدراسیون فوتبال ایران نیست.

گفته می شود در پی این ادعای مهدوی کیا، فیفا با ارسال نامه ای از فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص استعلام گرفته و از فدراسیون فوتبال خواسته یک مدیرفنی جدید به جای مهدوی کیا معرفی کند و یا از مدیرفنی فعلی اش که نامش در سایت فیفا ثبت شده، بخواهد در جلسه آنلاین فیفا حضور داشته باشد.

مهدی مهدوی کیا در حالی از همکاری با فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرفنی انصراف داده که به عنوان سرمربی تیم ملی امید نیز هیچ قراردادی با این فدراسیون ندارد.

مهدوی کیا و همکارانش در کادرفنی تیم ملی امید فاقد قرارداد با فدراسیون فوتبال هستند. اردوهای تیم ملی امید هم یکی پس از دیگری منتفی شده است. شب گذشته در اعتراض به همین لغوهای متوالی، چیا فوادی مدیر رسانه ای تیم ملی امید نیز از ادامه همکاری با این تیم منصرف شد و استعفای خود را با انتشار متنی در فضای مجازی اعلام کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آقایان! مطمئن باشید ما بازی را می‌فهمیم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *