پیشنهاد استقلال به سرمربی مطرح ایتالیایی پیشنهاد استقلال به سرمربی مطرح ایتالیایی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پیشنهاد استقلال به سرمربی مطرح ایتالیایی

پیشنهاد استقلال به سرمربی مطرح ایتالیایی

طرفداری: با وجود تمایل فرهاد مجیدی برای ماندن در استقلال به عنوان سرمربی، این باشگاه هنوز در خصوص سرمربی فصل آینده خود تصمیم‌گیری نکرده و گزینه سرمربی خارجی از روی میز سران استقلال، حذف نشده است.

دو هفته پیش، روزنامه ایران ورزشی ادعا کرد استقلال برای انتخاب سرمربی جدیدش با ماسیمو کاررا، دستیار سابق آنتونیو کونته تماس گرفته است اما خبر جدیدی در این خصوص از راه نرسید. حالا وبسایت توتومرکاتو وب ایتالیا ادعا کرده که استقلال وضعیت آندره آ استراماچونی، سرمربی ۴۳ ساله ایتالیایی است که سابقه هدایت اینتر، اودینزه، پاناتینایکوس یونان و اسپارتاپراگ چک را در کارنامه دارد را بررسی می‌کند.

پیشنهاد استقلال به استراماچونی

استقلال قصد دارد به استراماچونی، قراردادی سه ساله پیشنهاد کند و به زودی مدیران آبی‌ها با نماینده استراماچونی ملاقات خواهند کرد تا این سرمربی را برای آوردن به ایران متقاعد کنند. استراماچونی در مارس ۲۰۱۸ از هدایت اسپارتاپراگ برکنار شد و هنوز بدون تیم است، در نتیجه همچنان از این باشگاه جمهوری چک دستمزد دریافت می‌کند و استقلال باید تا سی ژوئن یعنی زمان اتمام قرارداد او با اسپارتاپراگ، صبر کند. استقلال، پروژه جذابی را به استراماچونی پیشنهاد کرده و منتظر پاسخ او است.

سوابق آندره آ استراماچونی

این سرمربی جوان کارش را به عنوان سرمربی از فصل ۱۲-۲۰۱۱ و به عنوان سرمربی تیم جوانان اینتر آغاز کرد و باشگاه اینتر از فصل ۱۳-۲۰۱۲، استراماچونی را در انتخابی تعجب برانگیز به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان خود برگزید.

استراماچونی با وجود پیروزی در خانه یوونتوس، قهرمان سری آ و قطع نوار بیش از ۴۰ پیروزی این تیم، در ادامه فصل خوب کار نکرد و در پایان فصل نتوانست اینتر را به جایگاهی بهتر از نهمی سری آ برساند. کسب این رتبه ضعیف باعث شد تا مدیران اینتر وی را اخراج کنند.

حتما بخوانید:  طراحی ۲۰۶؛ ۲۵۰میلیون دلار، سمند؛ ۱۲۰میلیارد تومان

پس از یک فصل استراحت، استراماچونی در فصل ۱۵-۲۰۱۴ هدایت اودینزه را برعهده گرفت که پس از کسب رتبه شانزدهم در پایان فصل، از این تیم هم اخراج شد. استراماچونی سپس یک فصل به عنوان سرمربی پاناتینایکوس یونان و یک فصل نیز به عنوان سرمربی اسپارتاپراگ چک فعالیت کرد که پس از یک سال از هر دو باشگاه اخراج شد. افتخار خاصی در کارنامه استراماچونی دیده نمی‌شود و او در هر باشگاه بیش از یک فصل دوام نیاورده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *