پیشنهاد جذاب اروپایی برای مهدی قایدی پیشنهاد جذاب اروپایی برای مهدی قایدی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / پیشنهاد جذاب اروپایی برای مهدی قایدی

پیشنهاد جذاب اروپایی برای مهدی قایدی

خبرورزشی: سایت MNS، نوشت: مهدی قایدی در تابستان از استقلال جدا شد تا پیراهن الاهلی را بر تن کند. او تاکنون موفق به زدن ۳ گل با پیراهن این تیم اماراتی شده است. او عملکرد خوبی در این کشور داشته است و کارشناس اماراتی به ستایش از مهدی قایدی پرداختند و او را جزو بازیکنان خارجی خوب شاغل در لیگ این کشور دانستند.

پیشنهاد جذاب اروپایی برای مهدی قایدی

باشگاه سلتیک که در این فصل عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات نداشته است، در پلی آف لیگ قهرمانان نیز شروع ضعیفی داشت و به همین خاطر خیلی زود در مرحله پلی آف حذف شد. این تیم با حضور آنژه پوستج اوغلو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال استرالیا به دنبال تقویت خود برای ادامه فصل است و به همین خاطر روی مهدی قایدی دست گذاشته است و خواهان جذب این بازیکن شده است.

کوتاه‌قامت با ۱۶۷ سانتی‌متر قد، اما یک استعداد بزرگ. این بازیکن ۲۲ ساله شگفت‌انگیز که ۸ بازی ملی هم برای تیم ملی ایران در کارنامه دارد، فصل قبل در صدر جدول بهترین گلسازان لیگ برتر ایران قرار گرفت و می‌تواند تحرک را به خط حمله این تیم اضافه کند و باعث شود روند گلزنی در تیم اسکاتلندی تغییر کند.

باید دید بازیکن ایرانی در فصل زمستان چه تصمیمی خواهد گرفت و حاضر به رفتن به فوتبال اروپا است یا در شباب الاهلی باقی خواهد ماند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  بسته پیشنهادی سعادتمند به استراماچونی لو رفت

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *