چه کسی استقلالی‌ها را علیه فکری تحریک می‌کند؟ چه کسی استقلالی‌ها را علیه فکری تحریک می‌کند؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / چه کسی استقلالی‌ها را علیه فکری تحریک می‌کند؟

چه کسی استقلالی‌ها را علیه فکری تحریک می‌کند؟

برترین‌ها: پاشازاده پیشکسوت استقلال: مشکل اصلی استقلال بیشتر از همه نوسان است. یک بازی مثل تراکتور خوب بود ولی بعد نوسان داشت.بخش دیگر هم وضعیت نابسامان بازیکنان مثل اعتراضات میلیچ و دیاباته است که قرار بود به تیم کمک کنند ولی وقتی وضعیت‌شان به گونه‌ای رقم می خورد که در کار فنی هم تاثیر می‌گذارد.

ما همه را به کادرفنی ربط می‌دهیم ولی خود بازیکنان هم هستند؛ درست است که بازیکنان پول نگرفته‌اند ولی این همیشه از وقتی ما در استقلال بازی می‌کردیم در استقلال بوده و تیم‌های دیگری هم این مشکلات را دارند. اینجا هم استقلال است و وقتی به این تیم می‌آیی باید خیلی چیزها را تحمل کنی وگرنه برو فولاد یا سایپا بازی کن و پولت را نقد بگیر. مشکل بعدی هجمه‌ای است که از بیرون یک سری اساتید وارد می‌کنند؛ آقایی که تیم نداری، برو تیم بگیر و دست از سر استقلال بردار. آنقدر با فلان افراد جلسه نگذار و بازیکنان را تحریک نکن.

برو تیم بگیر و دست از سر استقلال بردار

خودش می‌داند چه کسی را می‌گویم. برو یک تیم بگیر و آنقدر شو بازی نکن. آنقدر مغلطه نکن و بگذار این تیم سر و سامان بگیرد و نفراتت را نفرست که در گوش بازیکنان بخوانند و جلسه بگذارند!

من نمی‌خواهم از محمود فکری حمایت الکی کنم؛ تیم با همه این مشکلات هرطوری بوده خدا را شکر بالای جدول حضور داشته و الان می‌توان چاره‌اندیشی کرد و نیم فصل متفاوتی را آغاز کرد که طرفداران راضی باشند و بازیکنان و کادرفنی انرژی بگذارند.

مسعود اقبالی در مورد پدیده بازیکن سالاری اظهار داشت: وقتی قانون و مقررات در فوتبال مان کاملا حاکم نباشد هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. بازیکن سالاری، مربی سالای و حتی مدیرسالاری هم ممکن است در فوتبال رخ بدهد که همگی آن‌ها نشات گرفته از روابط غیر اصولی و غیرحرفه‌ای است.

حتما بخوانید:  الریاضیه: AFC رسماً ایران را از میزبانی محروم کرد!

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا تصریح کرد: مورینیو می‌گوید بعد از خوردن هر گل ممکن است بازیکنان روحیه خود را از دست بدهند، اما این مربیان هستند که باید از نظر انگیزشی بازیکنان را دوباره بالا بیاورند، اما در فوتبال ما گاهی روابط ناپاک را شاهدیم که برخی بازیکنان می‌خواهند برای اخراج سرمربی لابی کنند. این نشان از رفتاری غیرحرفه‌ای دارد که حتی در لیگ‌های پایین‌تر از لیگ برتر هم ممکن است بیشتر شاهد آن باشیم.

این کارشناس فوتبال با تاکید بر رواج قانون‌مداری در فوتبال ایران گفت: در صورت حاکمیت قانون در فوتبال کشورمان و اینکه هرفردی در حوزه تخصصی خود کار کند دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود. متاسفانه اکنون فوتبال ما دچار لمپنیزم شده و در چنین فضایی هر کسی به خود اجازه می‌دهد از خطوط قرمز عبور کند. هم مربی و هم بازیکن! حتی شایعاتی می‌شنویم که برخی مربیان به دنبال رمل و اسطرلاب در فوتبال هستند تا نتیجه بگیرند! البته این رمل و اسطرلاب نیست که باعث نتیجه گرفتن آن مربی می‌شود بلکه روابط ناپاک و غیراخلاقی با برخی بازیکنان عاملی می‌شود که چنین تیمی نتیجه بگیرد. متاسفانه در فوتبال شایعه‌ها زیاد است و این شایعه‌ها نیز بی‌دلیل نیست.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *