ژیانِ کارآگاه‌های معروف پیدا شد ژیانِ کارآگاه‌های معروف پیدا شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ژیانِ کارآگاه‌های معروف پیدا شد

ژیانِ کارآگاه‌های معروف پیدا شد

مهر: خبر سرقت شبانه المان ژیان نوستالژیک برنامه عروسکی چاق و لاغر در بلوار دادمان ـ خیابان لبخند در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد.

روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ با تکذیب سرقت اِلمان خودروی چاق و لاغر خیابان لبخند، اعلام کرد: این اِلمان برای بازسازی و رنگ‌آمیزی جمع‌آوری شده‌است.

ژیانِ کارآگاه‌های معروف پیدا شد

روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ اعلام کرد: در ساعات گذشته اخباری تحت عنوان به‌سرقت رفتن اِلمان خودروی شخصیت‌های کمدی خیابان لبخند واقع در بلوار دادمان در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منعکس شده است که ضمن تکذیب این خبر، به استحضار می‌رساند اِلمان خودرو دچار صدمه و آسیب شده بود و اداره زیباسازی در تداوم برنامه‌های اجرایی خود برای افزایش زیبایی‌های بصری، اقدام به جمع‌آوری آن کرد.

اِلمان خودروی کاراکتر چاق و لاغر در حال بازسازی و رنگ آمیزی است و پس از رفع نقص، مجدداً در محل مذکور جانمایی و نصب می‌شود.

مدیریت شهرداری منطقه ۲ با اعتقاد بر ضرورت توسعه فضا‌های شاد و مفرح منطبق با نیاز‌های فرهنگی و روحی و روانی جامعه و با هدف ایجاد فضا‌های بصری شاد، این اِلمان‌ها را در بلوار دادمان جانمایی کرده و در راستای نگهداشت و بهبود فضای بصری، بهسازی و رنگ آمیزی اِلمان‌های شهری را در دستور کار دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  سقف افزایش اجاره‌بهای مسکن مشخص شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *