کابینه تمام فوتبالیِ جادوگر برای انتخابات فدراسیون کابینه تمام فوتبالیِ جادوگر برای انتخابات فدراسیون | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کابینه تمام فوتبالیِ جادوگر برای انتخابات فدراسیون

کابینه تمام فوتبالیِ جادوگر برای انتخابات فدراسیون

ورزش سه: علی کریمی به عنوان نامزد ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام خود را انجام داد و نواب رئیس خود را هم تعیین کرد.

 علی کریمی دست به کار بزرگی زده و توانسته مهدی مهدوی کیا را برای حضور به عنوان نایب رئیس اول خود در فدراسیون فوتبال و کار در فضای مدیریتی فوتبال ایران متقاعد کند.

این روزها کوچه منتهی به ساختمان فدراسیون فوتبال در سئول میزبان افرادی است که قصد دارند صندلی ریاست فدراسیون فوتبال را از آن خودشان کنند و در این میان حضور علی کریمی با داغ بودن انتخابات این دوره افزوده است.

کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرد

حضور علی کریمی انتقاداتی را نیز به همراه داشته و یکی از موضوعاتی که در مورد ستاره سابق فوتبال ایران مطرح می شود، عدم داشتن مدرک تحصیلی و نداشتن تجربه مدیریت است، که البته خودش در تماس تلفنی با محمد دادکان در این مورد صحبت کرده و تاکید داشته که قطعا عملکرد او ضعیف تر از کادر مدیریت قبلی فدراسیون فوتبال نخواهد بود.

حالا علی کریمی برای جبران نواقصی که ممکن است در اداره فدراسیون تحت مدیریت او ایجاد شود، اقدام بسیار مهمی را انجام داده و توانسته مهدی مهدوی کیا همبازی سابقش در تیم ملی را متقاعد کند که نامش را به عنوان نایب رئیس اول برای حضور در انتخابات فدراسیون رد کند.

مهدی مهدوی کیا این روزهای به عنوان مربی در آکادمی باشگاه هامبورگ فعالیت می کند و از راه دور بر فعالیت های آکادمی کیا در ایران نظارت دارد. او پیش تر تاکید کرده بود که فضای فوتبال در ایران به گونه ای نیست که او علاقه ای به کار کردن در این فضا باشد، اما حالا به نظر می رسد درخواست علی کریمی از او برای حضور در کابینه‌اش با پاسخ مثبت او روبرو شده است.

حتما بخوانید:  واکنش بریتانیا و آمریکا به توقیف نفت‌کش در هرمز

بی شک حضور مهدی مهدوی کیا به عنوان نایب رئیس اول در انتخابات فدراسیون فوتبال، شانس علی کریمی را برای برنده شدن این رقابت خیلی بیشتر از قبل خواهد کرد و ستاره سابق تیم ملی از همین حالا با این اقدامِ بزرگ و راضی کردن مهدوی کیا برای ورود به عرصه مدیریتی، بسیاری از انتقاداتی که به او و تیمش وارد می‌شده، را از بین برده است.

علی کریمی همچنین سعید دقیقی مهاجم سابق لیگ برتر فوتبال ایران را به عنوان نایب رییس دوم و فاطمه علیپور یکی از زنان فعال فدراسیون فوتبال ایران در دوره تاج را به عنوان نایب رییس سوم معرفی کرده تا بخش عمده ای از تیم خود را برای پیروزی در انتخابات با حضور افراد فوتبالی تشکیل داده باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *