کاشیما آنتلرز ژاپن حریف پرسپولیس در فینال شد کاشیما آنتلرز ژاپن حریف پرسپولیس در فینال شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کاشیما آنتلرز ژاپن حریف پرسپولیس در فینال شد

کاشیما آنتلرز ژاپن حریف پرسپولیس در فینال شد

ایسنا: دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی منطقه شرق لیگ قهرمانان از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (چهارشنبه) برگزار شد که در این دیدار تیم فوتبال سوون سامسونگ کره جنوبی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف حریف ژاپنی خود یعنی کاشیما آنتلرز رفت.

بازی رفت این دو تیم با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع تیم کاشیما به پایان رسیده بود و بازیکنان سوون سامسونگ نیاز به پیروزی داشتند اما باز هم این نماینده ژاپن بود که در دقیقه ۲۵ بازی توسط یاناموتو به گل رسید تا کار برای کره‌ای‌ها سخت‌تر شود. نیمه اول این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم این نماینده کره بود که بازی را در دست گرفت و با حملات پر فشار خود موفق شد در دقایق ۵۲، ۵۳ و ۶۰ توسط لیگ سانگ هیوب، چو سونگ جین و دژان دامیانوویچ به گل برسد.

این هم اما پایان کار نبود و بازیکنان کاشیما با همکاری یکدیگر در دقیقه ۶۴ بازی، نیشی را در موقعیت گلزنی قرار دادند و او هم از این فرصت استفاده کرد تا نتیجه بازی ۳ بر ۲ شود و نتیجه بازی رفت تکرار شود. این بازی جذاب و دیدنی به اینجا ختم نشد و سرجینیو مهاجم برزیلی کاشیما آنتلرز در دقیقه ۸۱ بازی را ۳ بر ۳ مساوی کرد. این مسابقه در نهایت با نتیجه پر گل ۶ بر ۵ به سود کاشیما آنتلرز ژاپن به پایان رسید تا حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی ۲ بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برابر السد قطر به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

حتما بخوانید:  پرستویی: برای دیدن «برادر جان» لحظه‌شماری می‌کنم!

فینال این رقابت‌ها در دو بازی رفت (۱۲ آبان) در ژاپن و برگشت (۱۹ آبان) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *