کرباسچی: خاتمی مخالف رأی دادن نیست کرباسچی: خاتمی مخالف رأی دادن نیست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کرباسچی: خاتمی مخالف رأی دادن نیست

کرباسچی: خاتمی مخالف رأی دادن نیست

اعتمادآنلاین: غلامحسین کرباسچی گفت: آقای خاتمی هیچ صحبتی درباره شرکت نکردن در انتخابات نکرده است و ایشان البته مخالف رأی دادن و لیست دادن نیست.

با وجود تصمیم شورای عالی اصلاحات مبنی بر عدم ارائه لیست در انتخابات،‌ کارگزاران سازندگی فهرست خود را با سرلیستی مجید انصاری اعلام کرد تا این حزب قدیمیِ اصلاح‌طلب، در انتخابات مجلس یازدهم حضوری جدی داشته باشد.

غلامحسین کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی در این باره اظهار داشت: ما معتقد به مشارکت در انخابات بودیم و به همین دلیل حزب کارگزاران سازندگی اقدام به معرفی لیست کرد. البته شورای عالی اصلاح‌طلبان هم به احزاب اجازه شرکت در انتخابات را داد (بیشتر بخوانیم).

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه گفت: آقای سیدمحمد خاتمی هم هیچ صحبتی درباره شرکت نکردن در انتخابات نکرده است و ایشان مخالف رأی دادن و لیست دادن نیست.

آقای خاتمی هیچ صحبتی درباره شرکت نکردن در انتخابات نکرده است و ایشان مخالف رأی دادن و لیست دادن نیست.

غلامحسین کرباسچی در پایان صحبت‌هایش گفت: نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که میزان مشارکت در انتخابات چقدر خواهد بود، بهتر است به نظرسنجی‌ها مراجعه شود. اما امیدوارم در نهایت روند انتخابات مجلس یازدهم به‌ گونه‌ای باشد که به منافع ملی و مصلحت عمومی بینجامد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پزشکی‌قانونی: مراجعه برای تغییر جنسیت زیاد است

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *