کریمی قدوسی، وعده «سحر» به ملت ایران داد کریمی قدوسی، وعده «سحر» به ملت ایران داد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کریمی قدوسی، وعده «سحر» به ملت ایران داد

کریمی قدوسی، وعده «سحر» به ملت ایران داد

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به مردم گفت: ملت ایران اندکی صبر سحر نزدیک است، تا چند ماه دیگر عزت اسلامی و ایرانی ما کاملا احیاء می شود.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص)و امام صادق(ع) گفت: تفسیر این جمله سردار دلها “ما ملت امام حسینیم”چیست؟ می دانید چرا آن جنایت بزرگ در کربلا به وقع پیوست؟ در آن زمان نقشه دشمن اسلام چه بود و نقشه امروز دشمن اسلام چیست؟ نقشه آن روز تهدید مردم به فقر و جنگ بود که در قالب سه تهدید به اجرا درآمد، تهدید اول این بود که عبیدالله بن زیاد گفت اگر وارد مذاکره با من نشوید و دست از حمایت حسین بن علی(ع) برندارید رزق شما را قطع می کنم، این درحالی است که در آن زمان مردم از حکومت بسته یارانه ای و معیشتی دریافت می کردند.

کریمی قدوسی، وعده «سحر» به ملت ایران داد

وی افزود: تهدید دوم این بود که شبکه اجیر شده عبیدالله در کوفه اعلام کرد که اگر دعوت خود را از حسین بن علی(ع) پس نگیرید حقوق ماهانه شما را قطع می کنم، این درحالی است که ارزش پول درهم و دینار تامین کننده نیازهای مردم کوفه بود و تهدید سوم این بود که عبیدالله کوفه را به حمله سپاه یزید تهدید کرد و به دروغ گفت گزینه نظامی یزید روی میز است.

نماینده مردم مشهد بیان کرد: تهدید رزق و قدرت پول یعنی تحمیل فقر، تهدید به جنگ یعنی وقوع ناامنی و نابودی، دو گزینه فقر و جنگ که باورهای ایمانی را ضعیف کرد نقشه یزید و عبیدالله در آن زمان و نقشه یزید و عبیدالله این زمان یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و هست، ملتی که در شرایط سخت و فتنه تحلیل سیاسی درستی از ریشه مشکلات نداشته باشد و نقشه دشمن را خوب نفهمد برای دین، زندگی و کشورش فاجعه می آفریند، تهدید های عبیدالله موثر واقع شد، شرایط کوفه را برای تنها گذشتن حسین بن علی(ع)آماده کرد و در کربلا نظام اسلامی را از پای درآورد.

حتما بخوانید:  طرح عجیب لباس استقلال، سوژه فضای مجازی شد

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقشه امروز همان نقشه از پای درآوردن نظام امام، ولایت و مقاومت اسلامی است،گفت: جریان غربگرایانه نفوذی ها، دوتابعیتی ها در این ۴۰ سال با رزق و قدرت پول ملی مردم چه کردند؟ تعطیلی واحدهای تولید، بیکاری، واردات، نیاز ارزی، تحریم ها، کمبود کالاهای ضروری و احتکار، قیمت مایحتاج عمومی، مسکن و خودرو و حتی پوشک کودک افزایش و در مقابل قدرت تولید ملی، قدرت خرید، قیمت سهام، تولید ناخالص ملی، ترخیص کالا از گمرک و سرعت تولید علم کاهش پیدا کرد، آن دو تهدید متوجه سقوط رزق و درآمد و فرزندآوری ملت شد تا ایمان مردم به کارآمدی نظام اسلامی سقوط کند.

کریمی قدوسی اظهار کرد: همزمان با تهدید رزق و پول ملی تهدیدات امنیتی آشکار شد،روقوع سه فتنه ۷۸ ،۸۸ و۹۸ برای از پای درآوردن نظام اسلامی طراحی و اجرا شد.

کریمی قدوسی در پایان عنوان کرد: درود بر صبر و بصیرت شما ملت امام حسین که مقاومت کردید، ملت ایران اندکی صبر سحر نزدیک است، تا چند ماه دیگر عزت اسلامی و ایرانی ما کاملا احیاء می شود، این عزت که احیاء شود نور الهی امام عصر(عج) کاملا مشعشع می شود و گرانی و بی ارزشی پول می رود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *