کشف انبار‌های کالا‌های احتکار شده توسط سپاه کشف انبار‌های کالا‌های احتکار شده توسط سپاه | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کشف انبار‌های کالا‌های احتکار شده توسط سپاه

کشف انبار‌های کالا‌های احتکار شده توسط سپاه

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران در حاشیه نشست خبری شناسایی و تفحص ۱۳۵ شهید دفاع مقدس که امروز شنبه ۱۷ شهریورماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص کشف انبارهای کالاهای احتکار شده در شهر تهران گفت: گشت‌های عملیاتی سپاه تهران از دی ماه سال گذشته با هماهنگی مقام قضایی و نیروهای انتظامی آغاز شده است.

این گشت‌ها اقدامات خوبی را انجام داده‌اند و مردم عزیزمان در مناطق مختلف شهر تهران امنیت ناشی از حضور گشت‌های عملیاتی سپاه را به همراه نیروهای انتظامی لمس کرده‌اند، این گشت‌ها ادامه و توسعه پیدا خواهند کرد، اما حتما فعالیت‌شان با هماهنگی مقامات قضایی و نیروهای نظامی با نام طرح رضویون ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص کشف کالاهای احتکار شده اظهار کرد: انبارهای کالاهای احتکار شده در تهران طی ۲۵ روز گذشته شناسایی شده که شامل کالاهای گوناگونی بوده‌اند، آمار این کالا و صاحبان‌شان در اختیار مقام قضایی قرار داده شده و اجازه دهید مقامات قضایی این آمارها را بیان کنند، اما کسانی که شناسایی شده‌اند و صاحبان این کالاها هستند هیچ یک از کسبه خرد بازار نیستند.

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله تهران بزرگ در خصوص اقدامات سپاه در خصوص مبارزه با مواد مخدر و کشفیات سپاه افزود: برای کشفیات، با هماهنگی‌های مقامات قضایی و انتظامی در مبادی ورودی و بعضی از مناطق شهر نیروهای بسیجی و اطلاعات بسیج وارد شده و کمک می‌کنند سعی ما بر کشف ارقام بالای مواد مخدر است و قرار نیست با معتادین جزء برخوردی داشته باشیم، البته برنامه‌ای را به اطلاع مردم می‌رسانیم برای اینکه در پاکسازی شهر با هماهنگی مقامات ذیربط کمک‌هایی را داشته باشیم.

حتما بخوانید:  از فردا سفر رفتن ممنوع می‌شود

وی با اشاره به اینکه از سال گذشته چندین کارگاه تولید ماده مخدر شیشه شناسایی شده گفت: کارگاه‌های کشف شده، توان تولید مقادیر بالای شیشه را داشته‌اند.

در کشف و شناسایی باندهای بزرگ مواد مخدر با نیروهای عزیز انتظامی همکاری داشته‌ایم و چند باند بزرگ مواد مخدر با همکاری اطلاعات بسیج شناسایی شده، البته ما در زمینه پولشویی مواد مخدر اساسا ورود نکرده‌ایم، چون این کار نیازمند ارتباط و اطلاعات گوناگون بانکی است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *