کشف محموله بی‌سابقه حشیش در هرمزگان کشف محموله بی‌سابقه حشیش در هرمزگان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کشف محموله بی‌سابقه حشیش در هرمزگان

کشف محموله بی‌سابقه حشیش در هرمزگان

فارس: فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۲۸ کیلو و ۷۷۰ گرم ماده افیونی حشیش طی یک عملیات منسجم پلیسی در یکی از محور‌های خروجی شهرستان بندرلنگه خبرداد.

کشف محموله بی‌سابقه حشیش در هرمزگان

سردار غلامرضا جعفری عصر امروز بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از انتقال محموله سنگین مواد افیونی از راه‌های فرعی و روستایی شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم، حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری محور خور جناح-بستک به دو دستگاه خودروی سواری که با فاصله از هم در حال حرکت بودند، مشکوک و دستور توقف دادند که راننده خودروها با مشاهده مأموران و بدون توجه به دستور پلیس و علائم بازدارنده اقدام به فرار کردند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: مأموران پس از تعقیب وگریز طولانی و با هدف قراردادن لاستیک‌های خودرو، هر دو دستگاه خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۶۲۸ کیلو و ۷۷۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در این عملیات دو قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  نامه محرمانه دولت بایدن به ایران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *