کنایه تند یک روزنامه به روحانی بابت گرانی‌ها کنایه تند یک روزنامه به روحانی بابت گرانی‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کنایه تند یک روزنامه به روحانی بابت گرانی‌ها

کنایه تند یک روزنامه به روحانی بابت گرانی‌ها

روزنامه وطن امروز که نزدیک به «پایداری» چی‌هاست در شماره امروزش با تیتر عجیب «لمس» احتمالا به واکنش منفعلانه روحانی و دولتش نسبت به گرانی‌های اخیر کنایه زده.

کنایه تند یک روزنامه به روحانی بابت گرانی‌ها

این روزنامه نوشت: 

* طبق آمارهای وزارت راه‌و‌شهرسازی، قیمت هر مترمربع مسکن در پایتخت تنها در ماه‌های اردیبهشت و خرداد مجموعا ۲۳ جدیدترین آمارهای دفتر برنامه‌ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه‌و‌شهرسازی، شیب تند افزایش قیمت مسکن در شهر تهران را نشان می‌دهد. بنا بر این گزارش، میانگین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در شهر تهران از مرز ۱۹ میلیون تومان عبور کرد و به ۱۹ میلیون و ۷۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. این عدد نسبت به ماه قبل ۱۲ درصد، طی ۲ ماه گذشته ۲۳ درصد و نسبت به خرداد سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است. بررسی شاخص میانگین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در شهر تهران نشان می‌دهد افزایش ۱/۲ میلیون تومانی این شاخص از اردیبهشت تا خرداد سال جاری، شدیدترین رشد قیمت از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بوده است.

* استاندار کرمانشاه  در بیان دستاوردهای دولت در حوزه مسکن در استان کرمانشاه، پروژه مسکن مهر را که دولتمردان فعلی تا پیش از این به عنوان نمادی از ویرانه‌های دولت قبل معرفی می‌کردند، به عنوان دستاورد دولت تدبیر معرفی کرد.

* رئیس دولت هم تدبیر با اشاره به مسأله تامین مسکن برای مردم، بدون نام بردن از مدل مسکن مهر، این مدل را به عنوان راه‌حل مسأله مسکن در کشور عنوان کرده است. اعطای زمین رایگان برای پایین آوردن هزینه تمام شده مسکن همان مدلی است که دولت نهم از آن برای تعریف ابرپروژه‌ای به نام مسکن مهر بهره برد. حسن روحانی در این باره گفت: هکتارها زمین آماده برای مسکن در این کشور افتاده به اسم این وزارتخانه و آن وزارتخانه؛ به اسم این شرکت دولتی و آن شرکت دولتی؛ بیاییم این منجمد را مولد کنیم؛ زمین آنجا خوابیده، قفل کردیم؛ هر کسی یک چیزی برداشته در گاوصندوق خودش گذاشته و می‌گوید من نیاز دارم؛ تا حالا ۳۰ ساله استفاده نکرده و ۵۰سال دیگر هم نیاز ندارد؛ حالا بر فرض نیاز داشت، زمین دیگر در اختیارش می‌گذاریم!

حتما بخوانید:  خشم حسن یزدانی پس از ناکامی در فینال توکیو

* تبدیل مسکن مهر از طرحی «مزخرف» به دستاوردی قابل افتخار در سال پایانی دولت بخوبی از دستان خالی دولتمردان برای ارائه طرحی ملی برای تأمین مسکن مردم و نقش دولت قبل در جلوگیری از عمیق‌تر شدن بحران مسکن در این دولت حکایت دارد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *