کنایه روزنامه صداوسیما به اظهارنظر برخی چهره‌ها کنایه روزنامه صداوسیما به اظهارنظر برخی چهره‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کنایه روزنامه صداوسیما به اظهارنظر برخی چهره‌ها

کنایه روزنامه صداوسیما به اظهارنظر برخی چهره‌ها

روزنامه جام جم در گزارشی انتقادی به اعلام موضع مجازیِ سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس در موضوعات مختلف حمله کرد.

کنایه روزنامه صداوسیما به اظهارنظر برخی چهره‌ها

ارگان مطبوعاتی صداوسیما در یادداشتی کنایه‌آمیز خطاب به برخی چهره‌ها نوشت:

* ارتش دوتراکی سلبریتی‌ها به راه افتاده، دوباره بحثی جهانی مطرح است و چه فرصتی مناسب‌تر از حالا برای اظهارنظر دراین‌باره؛ جنگ روسیه و اوکراین واکنش‌های بسیاری را در جهان به همراه داشته که البته از موضوع این گزارش خارج است‌ اما چیزی که جالب‌توجه به نظر می‌رسد اظهارنظرهای چهره‌های سرشناس ایرانی در فضای‌مجازی به این واقعه است.

* آش دستپخت این چهره‌ها اما آنقدر شورشده که حتی واکنش مخاطبان میلیونی‌شان هم در این اتفاق به سخره گرفتن آنهاست. یکی با انتشار ویدئویی برای پوتین رجز می‌خواند، دیگری تندیس جشنواره فیلم مسکو را برگردانده و نوبرانه‌اش هم مربوط به بازیگری است که حتما در اعتراض به جنگ جاری شیشه نوشیدنی روسی‌اش را جلوی دوربین می‌شکند!

* این اتفاق برای کاربران ایرانی تازگی ندارد و هر اتفاقی با میزان فراگیری بیشتر باعث‌شده تعداد بیشتری از سلبریتی‌ها اظهارنظر کنند، یادمان نرفته که در اوایل کرونا یکی قرص درمان کرونا را تبلیغ می‌کرد و دیگری از معجون عسل فلان شرکت برای درمان این بیماری می‌گفت!

* حالا هم جنگ روسیه و اوکراین باعث‌شده دوباره دوستان از خواب عافیت‌شان بیدار شوند تا از غافله اظهارنظرها دور نمانند؛ به‌ویژه این که از قرار این‌بار اظهارنظرها خیلی هم هزینه ندارد و پس از آن می‌توانند به خواب عافیت‌شان بازگردند!

* «کوبیدن نوشیدنی روسی به دیوار برای حمایت از مردم اوکراین.» حتی شرح نوشتن این گزاره چیزی از تعجب مخاطب در مواجهه با این ویدئوی کوتاه کم نمی‌کند. سیل واکنش‌ها به این موضوع حتی دوگانگی مرسوم در فضای‌مجازی را هم ندارد و تقریبا همه واکنش‌ها به این اقدام منفی است!

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  احمد خاتمی: کامپیوتر را من به علما معرفی کردم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *