گریه کارگردان فیلم «۲۸۸۸» در نشست خبری گریه کارگردان فیلم «۲۸۸۸» در نشست خبری | آوتاف
خانه / اخبار داغ / گریه کارگردان فیلم «۲۸۸۸» در نشست خبری

گریه کارگردان فیلم «۲۸۸۸» در نشست خبری

ایرنا: کارگردان فیلم «۲۸۸۸» تا سوال دوم بیشتر تاب نیاورد، وقتی از رشادت‌های شهید عباس دوران و عظمت بلندپروازان و خلبانان دفاع مقدس حاضر در سالن گفت؛ بغضش ترکید، اشک امانش نداد و سالن را ترک کرد و ادامه نشست خبری را به همکارانش واگذار کرد.

همه چیز از همان ۳۰ ثانیه نخست نشست رسانه ای فیلم شروع شد. علی اوجی تهیه کننده فیلم ۲۸۸۸ از بلندپروازان و پیشکسوتان نیروی هوایی که در سالن حضور داشتند و در ردیف اول نشسته بودند نام برد: عبدالله نیک فرجام، رستمی، عتیقه‌چی، نعمت اللهی، براتی، زمانی، کاظمیان، پیروان، نمکی، زارع نژاد، خانواده آلابا، محققی، فرزند تیمسار اسکندری و سایر خانواده شهدا.

او از حضار خواست ۳۰ ثانیه بایستند و به حرمت و عظمت دلاوری های تیزپروازان آسمان ایران دست بزنند. اتمسفر سالن سرشار از غرور و افتخار شد موسپیدانی از تبار غیرت و ایستادگی؛ صدای کلیک و تابش نور فلش دوربین عکاسان با صدای تشویق حضار در هم آمیخته شده بود.

«۲۶۵ شهید خلبان، ۱۸۴ جاویدالاثر و ۵۷ نفر خلبان آزاده داریم. خلبان‌هایی که در تیتراژ اسامی و عکس‌هایشان بود نیز در نشست امروز حضور دارند که باعث افتخار است.»

کیوان علی‌محمدی کارگردان فیلم، از همان اولین دور صحبت‌هایش بغض داشت به وسعت همان سه سالی که برای این فیلم تلاش کرده بود، صدایش می‌لرزید وقتی می‌گفت کاش جای ما بودید و از اینجا چهره قهرمانان را می دیدید،‌ امیدوارم عشقی را که در ۲۸۸۸ داشتیم، منعکس کرده باشیم. در نشست خبری امروز قهرمانانی حضور دارند که صحبت کردن در حضور ایشان واقعا سخت است.

حتما بخوانید:  قدوسی: امداد‌های معنوی به کمک رئیسی می‌آید

او در بخش دوم بغض امانش نداد، در حالی که اشک می‌ریخت گفت: من ششمین فیلمم را ساختم و هیچ نشست مطبوعاتی به من این‌قدر سخت نگذشته است، اما الان حالم واقعا بد است. این تیم ۳ سال زحمت کشید تا این فیلم ساخته شود. فرزند تیمسار اسکندری مدت ها طول کشید تا به من اعتماد کرد و عکس های پدرش را در اختیارمان گذاشت؛ دیگر نمی توانم صحبت کنم، اگر هم سوالی دارید از سایر همکاران بپرسید، من را وارد بازی پرسش و پاسخ نکنید و اجازه دهید دیگران صحبت کنند.

علی‌محمدی از حضار اجازه گرفت و سالن نشست خبری را ترک کرد و ادامه بحث را به سایر همکاران خود واگذار کرد…

فیلم ۲۸۸۸ داستان افسر کنترل شکاری در اتاق تاریک عملیات که در انتظار بازگشت عباس دوران و محمود اسکندری دو خلبان هواپیماهای اف ۴ است که برای حمله و بمباران به بغداد حمله کرده‌اند. احتمال بازگشت هواپیماها پنج درصد پیش‌بینی شده و …

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *