یحیی با شکست جادوگر از پرسپولیس رد شد یحیی با شکست جادوگر از پرسپولیس رد شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / یحیی با شکست جادوگر از پرسپولیس رد شد

یحیی با شکست جادوگر از پرسپولیس رد شد

 خبرگزاری تسنیم: هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) با انجام سه دیدار به صورت همزمان در سه شهر مشهد مقدس، قائمشهر و تبریز پیگیری شد که در پایان این مسابقات تیم‌های پدیده شهرخودرو، نساجی و پیکان موفق شدند از سد حریفان خود بگذرند.

نتایج کامل این مسابقات به شرح زیر است:

* پدیده شهرخودرو ۲ – سپیدرود رشت صفرگل‌ها: یونس شاکری (۳۸ و ۴۰)داور: علی صفاییشاگردان یحیی گل‌محمدی با پیروزی در این مسابقه ۳۸ امتیازی شدند و بالاتر از پرسپولیس،‌ در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتند.

* نساجی مازندران ۲ – فولاد خوزستان صفرگل‌ها: مهرداد عبدی (۳۴) و جرج ولسیانی (۷۲ – پنالتی)داور: پیام حیدریمجید جلالی که در نیم‌فصل هدایت تیم نساجی را بر عهده گرفت، پس از چهار هفته،‌ در این دیدار به اولین پیروزی خود با سرخپوشان قائمشهری دست یافت و به این ترتیب تیمش با ۲۱ امتیاز به رده نهم جدول صعود کرد. جلالی پیش از حضور در نساجی،‌ هفت شکست پیاپی را نیز با تیم پیکان تجربه کرده بود.

* ماشین‌سازی تبریز صفر- پیکان یکگل: سعید واسعی (۴۴)داور: شاهو اصلانیتیم پیکان پس از ۹ هفته موفق شد روند ناکامی‌های خود را قطع کند و در لیگ برتر به پیروزی برسد. این پیروزی،‌ اولین برد حسین فرکی با تیمش نیز محسوب می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  دختران آتش به اختیار تهرانی وسط میدان

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *