یک ادعای بزرگ؛ زیدان به یونایتد می‌رود! یک ادعای بزرگ؛ زیدان به یونایتد می‌رود! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / یک ادعای بزرگ؛ زیدان به یونایتد می‌رود!

یک ادعای بزرگ؛ زیدان به یونایتد می‌رود!

ورزش سه: اسکای اسپورتس مدعی شد زین‌الدین زیدان به زودی جانشین اوله گنار سولسشر در منچستر یونایتد خواهد شد.

یک ادعای بزرگ؛ زیدان جانشین سولسشر در یونایتد!

بعد از شکست فاجعه بار منچستر یونایتد برابر لیورپول این تیم به یک پیروزی خوب برابر تاتنهام دست یافت تا فشارها از روی اوله گنار سولسشر موقتاً برداشته شود. از طرف دیگر شیاطین سرخ پس از آن برابر آتالانتا نیز به یک تساوی خارج از خانه دست یافتند.

بعد از این دو نتیجه نسبتا خوبی که منچستریونایتد کسب کرد، آنها ابتدای هفته گذشته در دربی منچستر برابر سیتی قرار گرفتند و با ارائه یک نمایش کاملا ناامید کننده با دو گل از حریف خود شکست خوردند تا در همین آغاز فصل امیدهای شیاطین سرخ برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به کمترین میزان خود برسد.

انتظار می رفت که بعد از شکست برابر منچسترسیتی تحولاتی در باشگاه منچستر یونایتد صورت بگیرد و در این راستا برکناری سولسشر بسیار محتمل به نظر می‌رسید اما طی روزهای گذشته حتی شایعه جدی‌ای هم در این باره به گوش نرسید. در واقع به نظر می‌رسد که یکی از مهمترین دلایل عدم برکناری سولسشر نبود جایگزین مناسب برای این سرمربی نروژی به شمار می‌آمد. آنتونیو کونته به شدت مورد توجه شیاطین سرخ قرار داشت اما او اخیراً هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت تا یکی از معدود گزینه‌های یونایتد نیز از دست برود.

با این حال اکنون شایعه جدید و جذابی در مورد منچستر یونایتد مطرح شده است. در روزهای اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال حضور زین الدین زیدان در اولدترافورد وجود داشت که حالا به نظر می‌رسد این اتفاق رنگ و بویی جدی به خود گرفته است. اسکای اسپورتس گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که سرمربی سابق رئال مادرید که با این تیم سه بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد حالا در آستانه هدایت منچستریونایتد قرار گرفته و اصلاً بعید نیست که طی روزهای آینده زیدان هدایت کریس رونالدو و یارانش را بر عهده بگیرد.

حتما بخوانید:  رامین رضاییان قرمزپوش شد؛ خبری در راه است؟

یک ادعای بزرگ؛ زیدان جانشین سولسشر در یونایتد!

پیش از این گفته می‌شد که زین الدین زیدان قصد ندارد هدایت تیم باشگاهی را برعهده بگیرد و به دنبال این است که بعد از جام جهانی قطر سرمربی تیم ملی کشورش یعنی فرانسه شود اما حالا به نظر می‌رسد که اتفاق دیگری در حال رقم خوردن است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *