یک خانم، شهردار بانه شد یک خانم، شهردار بانه شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / یک خانم، شهردار بانه شد

یک خانم، شهردار بانه شد

ایرنا: اعضای شورای اسلامی شهر بانه به اتفاق اکثریت آرا (هفت رای) سروه قادر خانزاده را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کردند.

رییس شورای اسلامی شهر بانه گفت: جلسه انتخاب شهردار امروز و در راستای اجرای قوانین و مقررات اداری با حضور همه اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.

ناصر محمودی با اشاره به اینکه چهار گزینه به عنوان شهردار مطرح بودند، افزود: با توجه به اینکه سروه قادر خانزاده از پنج ماه قبل سرپرست شهرداری بانه بود و در این مدت عملکردش رضایت بخش بوده، اعضا ایشان را به عنوان شهردار انتخاب کردند.

وی یادآور شد: تلاش اعضای شورای اسلامی شهر، انتخاب گزینه ای بود که مورد تایید مجموعه مدیریت شهری و رضایت عموم شهروندان باشد و در راستای منافع عمومی و بهبود خدمات شهری گام بردارد.

یک زن، شهردار بانه شد

سروه قادر خانزاده فارغ التحصیل کارشناسی اقتصاد از فروردین امسال با پنج رای اعضای شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری بانه انتخاب شد، وی پیش از این در سمت کارشناس درآمد، مسوول واحدهای نوسازی، شهرسازی و درآمد و دبیر کمیسیون ماده صد و ۲ دوره معاون اداری و مالی شهرداری بانه خدمت کرده است.

سروه قادر خانزاده پانزدهمین شهردار این شهر مرزی است که نخستین شهردار در سال ۱۳۳۹ انتخاب شده بود.

پیش از این وریا وثوقی شهردار بانه که حکم وی در راستای اجرای حکم ماده ۱۳ رسیدگی به تخلفات اداری از جمله نقض قوانین و مقررات، تسامح در حفظ اموال و اسناد و وجوه دولتی و سهل انگاری در انجام وظایف تعلیق و در اوایل فروردین امسال لغو و برکنار شد.

حتما بخوانید:  استقبال از درخواست کمک ایرانیِ ساکن آمریکا

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *