یک فروشگاه با مدلینگ زنان در آمل تعطیل شد یک فروشگاه با مدلینگ زنان در آمل تعطیل شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / یک فروشگاه با مدلینگ زنان در آمل تعطیل شد

یک فروشگاه با مدلینگ زنان در آمل تعطیل شد

خبرگزاری مهر: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان آمل از تعطیلی و احضار مدیر یکی از فروشگاه‌های لباس در این شهر به علت استفاده از برخی زنان به عنوان مدلینگ در تبلیغات فروش خبر داد.

مهدی محمدی اظهار کرد: این فروشگاه لباس در یکی از خیابان‌های پرتردد شهرآمل واقع بوده و مدیر فروشگاه در اقدامی غیراخلاقی از چند دختر نوجوان و جوان برای تبلیغات لباس‌های فروشگاه در بیرون از فروشگاه و در مسیر تردد شهروندان به کارگیری می‌کرد.

وی افزود: از دیگر اقدام و بداخلاقی مدیر این فروشگاه، از خانم‌های مدلنیگ فروشگاه، از بدحجابی آنها با لباس‌های فروشگاه عکس می‌گرفت و در پیج اینستاگرام فروشگاه به اشتراک عموم قرار می‌داد.

دادستان عمومی وانقلاب اسلامی آمل ادامه داد: با اعلام گزارش‌های مردمی و حضور پلیس نظارت براماکن فرماندهی انتظامی شهرستان، این فروشگاه تعطیل و مدیر فروشگاه به اتهام اقدام علیه عفت و اخلاق عمومی به دادسرا احضار شد.

محمدی گفت: خوشبختانه اکثریت صنوف همراهی خوبی با دستورالعمل‌ها و تأکیدات صنف خود را به درستی رعایت می‌کنند در موارد معدودی هم که تخلفی مشاهده شود، ابتدا تذکر داده و سپس در صورت بی‌توجهی به تذکر و برخورد با آن اقدام خواهد شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  رونمایی از طرح ۵۰میلیارد دلاری «معامله قرن»

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *