یک گوشی عجیب با دوربین دید در شب یک گوشی عجیب با دوربین دید در شب | آوتاف
خانه / اخبار داغ / یک گوشی عجیب با دوربین دید در شب

یک گوشی عجیب با دوربین دید در شب

فرارو: شرکت Doogee قصد دارد گوشی‌هایی تحت عنوان سری S98 را روانه بازار کند. به تازگی برخی از مشخصات گوشی‌های این سری افشا شده است.

اخیراً وبسایت خبری gsmarena به طور انحصاری گزارش کرده بود که شرکت مدیاتک در حال کار بر روی یک تراشه ۶ نانومتری جدید با کد “Next-G” است. این تراشه در اواخر سال معرفی خواهد شد و شرکت Doogee یکی از اولین برند‌هایی است که از آن استفاده می‌کند. اکنون یک منبع موثق افشاکرده که از بین محصولات این شرکت، این گوشی‌های هوشمند Doogee سری S98 خواهند بود که از این تراشه ساخت مدیاتک استفاده می‌کنند.

یک گوشی عجیب با دوربین دید در شب

شرکت Doogee قصد دارد سه گوشی از این سری را عرضه کند. این سری شامل مدل پایه S98 و S98 Pro و S98 Ultra می‌شود. انتظار می‌رود نسخه‌های Pro و Ultra در ماه آوریل یا می ۲۰۲۲ به صورت رسمی عرضه شوند. این در حالی است که پیش بینی‌ها حاکی از عرضه مدل پایه S98 در ماه مارس است و در ادامه قصد داریم به معرفی مشخصات کامل این دستگاه بپردازیم.

گوشی هوشمند Doogee S98 به پردازنده Helio G۹۶ مجهز شده و دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 خواهد بود. در کنار حافظه داخلی، یک اسلات کارت microSD اختصاصی برای افزایش فضای ذخیره سازی تا ۵۱۲ گیگابایت نیز در نظر گرفته شده است. در مورد نرم‌افزار این دستگاه می‌دانیم که روی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ که از پیش نصب شده است، اجرا می‌شود. شرکت Doogee اعلام کرده که تا حداقل سه سال به‌روزرسانی‌های نسخه اندروید را ارائه می‌کند.

حتما بخوانید:  امیرحسین صادقی: حالم بهتر است

گوشی S98 دارای یک نمایشگر ۶.۳ اینچی LCD با کیفیت تصویر FullHD+، محافظ گوریلا گلس و تراکم پیکسلی ۴۰۹ پیکسل بر اینچ می‌باشد. در بالای این نمایشگر یک بریدگی قطره‌ای دیده می‌شود که در آن یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی Samsung S5K3P9SP برای گرفتن عکس‌های سلفی و برقراری تماس قرار دارد.

یک گوشی عجیب با دوربین دید در شب

از نکات برجسته این گوشی آینده استفاده از نمایشگر ثانویه در پنل پشتی است. این نمایشگر به شکل دایره است و ما را به یاد گوشی Huawei P50 Pocket می‌اندازد. گفته شده که این صفحه از تصاویر پس زمینه سفارشی پشتیبانی می‌کند و همچنین به کاربران امکان می‌دهد با دوربین‌های پنل پشتی عکس سلفی نیز بگیرند.

در پنل پشتی گوشی Doogee S98 یک سیستم سه‌گانه دوربین قرار دارد. این سیستم شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۳۰ درجه می‌شود. سومین دوربین از این مجموعه، یک دوربین دید در شب ۲۰ مگاپیکسلی IMX350 سونی می‌باشد. در کنار این دوربین‌های یک فلش LED در زیر صفحه‌نمایش دایره‌ای قرار دارد. به جز این فلش، دو چراغ دید در شب مادون قرمز نیز در زیر دوربین اصلی، واقع در سمت راست نمایشگر ثانویه، در نظر گرفته شده است.

گوشی Doogee S98 دارای ضخامت ۱۵.۵ میلی متر و وزن ۳۲۰ گرم خواهد بود. انرژی دستگاه توسط یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۳ وات و شارژ بی سیم ۱۵ وات، تأمین می‌شود. در مورد طراحی این دستگاه نیز گفته شده که دارای سه گزینه رنگی Champagne Gold، قرمز شاه بلوطی و خاکستری نقره‌ای می‌باشد.

حتما بخوانید:  اکانت توئیتر وریا غفوری بسته شد!

از دیگر ویژگی‌های برجسته Doogee S98 می‌توان به حسگر اثر انگشت نصب شده در کنار قاب، مقاومت IP68/69K در برابر نفوذ گرد و غبار و آب و گواهینامه MIL-STD-810G اشاره کرد. این گوشی همچنین دارای یک کلید قابل تنظیم در قاب سمت چپ قاب است. از نکات خاص این گوشی نداشتن جک ۳.۵ میلی متری هدفون می‌باشد.

علاوه بر اینها، این گوشی هوشمند با قابلیت‌های اتصال گوناگونی از جمله وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۱ و NFC (در بعضی از مناطق) عرضه می‌شود. البته لازم به ذکر است که این دستگاه قابلیت اتصال ۵G ندارد.

هنوز مشخص نیست که گوشی Doogee S98 با چه قیمتی روانه بازار می‌شود، اما از آنجایی که انتظار می‌رود در ماه آینده میلادی به طور رسمی عرضه شود، ممکن است در روز‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و بازار‌های عرضه آن بشنویم.

چنان که گفتیم دو مدل دیگر از این سری یک تا دو ماه پس از مدل پایه عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی زیادی در مورد Doogee S98 Pro و S98 Ultra نداریم، اما گفته شده که برای دوربین مدل پرو یک سنسور دید در شب Starlight عرضه می‌شود، در حالی که مدل اولترا دارای یک دوربین حرارتی است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *