آتش‌ بازی آژاکس در برنابئو؛ رئال مادرید تحقیر شد آتش‌ بازی آژاکس در برنابئو؛ رئال مادرید تحقیر شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آتش‌ بازی آژاکس در برنابئو؛ رئال مادرید تحقیر شد

آتش‌ بازی آژاکس در برنابئو؛ رئال مادرید تحقیر شد

خبرگزاری تسنیم: دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با حذف تحقیرآمیز رئال مادرید و صعود تاریخی آژاکس و همچنین راهیابی تاتنهام به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها آغاز شد.

تیم فوتبال آژاکس به جبران شکست ۲ بریک بازی خانگی دور رفت در جریان بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید دست به شاهکار بزرگی زد و با برتری ۴ بر یک، قهرمان سه فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا را از دور رقابت‌ها خارج کرد.

هر چند رئال بازی را بهتر آغاز کرد و یک بار تیر دروازه را به لرزه درآورد، اما آژاکس با استفاده از اشتباهات خط دفاعی تیم بحران‌زده سولاری و فرصت‌طلبی بازیکنان تکنیکی‌اش، توسط زیاش در دقیقه ۷ و نرس در دقیقه ۱۸ به گل رسید.

در ادامه مصدومیت واسکس و وینیسیوس، دو تعویض اجباری برای رئال رقم زد و نیمه اول ۲ بر صفر به پایان رسید. در نیمه دوم، آژاکس با شوت تادیچ در دقیقه ۶۲ به گل سوم رسید. البته مشکوک بودن گل توسط (VAR) بررسی و گل تأیید شد. این پایان کار نبود و رئال با گل آسنسیو در دقیقه ۷۰ به جبران امیدوار شد، اما دو دقیقه بعد «شونه» با گل کردن یک ضربه آزاد مستقیم آب سردی بر پیکر رقیب ریخت و در نهایت آژاکس با برتری ۴ بریک و پیروزی مجموع ۵ بر ۳ به یک چهارم نهایی رسید.

در دیگر بازی همزمان، تاتنهام در زمین بوروسیادورتموند با تنها گل کین در دقیقه ۴۸ به برتری یک بر صفر رسید و با توجه به پیروزی ۳ بر صفر در بازی رفت با برتری مجموع ۴ بر صفر مسافر مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  قابی دو نفره از ترانه علیدوستی و دخترش «حنا»

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *