آتش زیر خاکسترِ استقلال با نفت شعله‌ور شد آتش زیر خاکسترِ استقلال با نفت شعله‌ور شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آتش زیر خاکسترِ استقلال با نفت شعله‌ور شد

آتش زیر خاکسترِ استقلال با نفت شعله‌ور شد

خبرگزاری تسنیم: دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که برتری ۳ بر صفر استقلال را به دنبال داشت. فرشید باقری (۹)، طارق همام (۲۵) و اللهیار صیادمنش (۷۴) گل‌های استقلال را در این بازی به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور (میثم تیموری – ۸۷)، فرشاد محمدی‌مهر (نیومایر – ۸۳)، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، روح‌الله باقری (اللهیار صیادمنش – ۶۵)، وریا غفوری و همام طارق.

ترکیب صنعت نفت: شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، سیروان قربانی، حسین ساکی، مصطفی احمدی (محمدرضا غبیشاوی – ۷۸)، اکبر ایمانی، کرار جاسم، طالب ریکانی (بهنام برزای – ۴۶)، میلاد جهانی (بواریتو دوس رایس – ۶۷) و رضا جبیره.

نیمه اولدقیقه ۹: ضربه کرنر برای استقلالی‌ها توسط فرشید اسماعیلی روی دروازه صنعت نفت ارسال شد. اشتباه مدافعان صنعت نفت در دفع توپ و در نهایت دور کردن ناقص توپ توسط عقیل کعبی این فرصت را به فرشید باقری داد تا دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه ۲۵: فرشاد محمدی‌مهر با نفوذ از سمت راست به محوطه جریمه صنعت نفت پاس رو به بیرونی را برای هم تیمی‌های خود فراهم کرد. روح‌الله باقری اجازه داد توپ از بین دو پای او عبور کند تا طارق همام با شوتی سنگین و غافلگیر کننده گل دوم استقلال را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۷: روح‌الله باقری در محوطه جریمه صنعت نفت در موقعیت خوب برای گلزنی قرار گرفت که تکل به موقع وفا هخامنش مانع او شد.

حتما بخوانید:  آنتن فروشی به پزشکانِ؛ دقیقه‌ای ۱.۵ میلیون

دقیقه ۳۳: حمله تند و تیز استقلالی‌ها این بار از سمت چپ طراحی شد که شوت روح‌الله باقری پس از برخورد با مدافعان صنعت نفت به کرنر رفت.

دقیقه ۳۹: میلاد جهانی با شوتی که به سمت دروازه استقلال داشت، به دنبال جبران یکی از گل‌های خورده تیمش بود که مهدی رحمتی توپ را راهی کرنر کرد.

نیمه دومدقیقه۵۸: فرشید باقری در محوطه جریمه صنعت نفت فرصت داشت بار دیگر گلزنی کند، اما این بار ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹: حسین ساکی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۲: داور مسابقه کارت زرد خود را این بار به جاسم کرار نشان داد.

دقیقه ۷۴: پاس خوب فرشید اسماعیلی برای اللهیار صیادمنش فقط به یک ضربه از سوی مهاجم جوان استقلال نیاز داشت تا تبدیل به گل سوم این تیم شود.

دقیقه ۷۶: اکبر ایمانی از تیم صنعت نفت کارت زرد را از داور مسابقه دریافت کرد.

دقیقه ۸۰: میلاد زکی‌پور از استقلال بازیکن دیگری بود که توسط داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۸۴: نیومایر این بار در محوطه جریمه صنعت نفت برای خود موقعیت گلزنی ایجاد کرد که شوت او به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۸۶: کارت زرد داور این بار مقابل چشمان نیومایر بالا رفت تا دومین بازیکن از استقلال هم از طرف داور جریمه شود.

با این نتیجه استقلال توانست به دومین برد پیاپی خود در لیگ برتر هفدهم دست پیدا کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *