آخرین وضعیت نرخ طلا، سکه و ارز در بازار تهران آخرین وضعیت نرخ طلا، سکه و ارز در بازار تهران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آخرین وضعیت نرخ طلا، سکه و ارز در بازار تهران

آخرین وضعیت نرخ طلا، سکه و ارز در بازار تهران

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران با افزایش قیمت نسبت به روز قبل، ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان شد.

امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته افزایش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

آخرین وضعیت قیمت طلا، سکه و ارز در بازار تهران

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۱۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۳۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۰ دلار معامله می‌شود.

صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری با ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به صبح دیروز، ۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند.د

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های بانک ها ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان است.

همچنین امروز یورو در مرکز مبادلات ارزی با قیمت ۴۸۱۰تومان،‌ قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۳۳ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

در همین رایطه محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در خصوص وضعیت امروز بازار سکه و طلا گفت: قیمت جهانی طلا امروز بدون تغییر هر اونس ۱ هزار ۲۸۱ دلار بود. با توجه به تعطیلات سال نوی میلادی بازارهای جهانی تعطیل هستند و دادوستد صورت نمی‌گیرد.

حتما بخوانید:  اعتراض مشترک بازیکنان استقلال به ضعف مدیریت

او افزود: از دیروز بعدازظهر با افزایش قیمت ارز در بازار داخلی باعث شد که قیمت سکه و طلا هم با افزایش مواجه شود به‌نحوی‌که هر قطعه سکه بهار آزادی با ۱۰۰ هزار تومان افزایش مواجه شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *