آیت‌الله سبحانی درباره بحث برابری دیه زن و مرد: مجلس به مسائل فقهی ورود نکند آیت‌الله سبحانی درباره بحث برابری دیه زن و مرد: مجلس به مسائل فقهی ورود نکند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / آیت‌الله سبحانی درباره بحث برابری دیه زن و مرد: مجلس به مسائل فقهی ورود نکند

آیت‌الله سبحانی درباره بحث برابری دیه زن و مرد: مجلس به مسائل فقهی ورود نکند

انتخاب: آیت‌الله سبحانی پیش از ظهر امروز در اختتامیه دهمین جشنواره علامه حلی(ره) که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) در قم با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) گفت: سه چیز است که پرده های مانع از استجابت را پاره می‌کند، نخست صدای قلم دانشمندان و دوم صدای پای سربازان در میدان جهاد و صدای ریسندگی زنان در خانه از جمله این سه چیز است.

آیت‌الله سبحانی تصریح کرد: امروز قلم ها بیشتر به صورت خودنویس است، اما در گذشته ما در مکتب ها از قلم نی برای نوشتن استفاده می‌کردیم.

او افزود: اگر جوانان ما در جنگ تحمیلی رشادت نمی‌کردند وضع ما این نبود.

او افزود: آثاری که از حوزه ارائه می‌شود، اگر موضوعات حساس را شامل می‌شود، باید توسط افراد با تجربه چک شود و به گونه ای نباشد که برای ما اسباب زحمت ایجاد کند.

این مرجع تقلید با تاکید بر حضور زنان در مشاغل متناسب با آنها گفت: در مورد مساوات دیه زن و مرد که در مجلس شورای اسلامی مطرح است باید بحث شود و مشخص شود که آیا مجلس صلاحیت بررسی این مسئله را دارد.

آیت‌الله سبحانی اضافه کرد: مجلسی ها نباید به مساوات دیه زنان وارد شوند و رسالت اصلی آن‌ها رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ۱۱ روز بازداشت برای انتشار یک خبر

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *